Endelig hjemme igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.198 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. november 2011

AnneH

Ringede til fødegangen søndag aften, da jeg plet blødte en lille smugle, de ville gerne se mig og tjekke at alt var ok.

Blev scannet og lille pigen havde det godt og var helt perfekt, de tjekkede op på hvor moderkagen ligger og den ligger stadig over livmorhalsen og var grunden til at jeg blødte. Når det så sker beholder de en til observation.

Så blev indlagt søndag aften og er først kommet hjem her til eftermiddag. Man skulle være blødningsfri i mindst 24 timer før man får lov til at tage hjem.

Det er godt nok kedeligt at bare ligge på sådan en stue og vente på at komme hjem. Men er glad for at de holder øje med en og tjekker op på at den lille har det godt.  Nu håber jeg bare ikke det sker igen, men sandsynligheden for det sker igen, er desværre høj. Og nu ender det nok med et PKS, hvis moderkagen ikke når at flytte sig. Det skal jeg have tjekket d. 21.

Så nu er jeg sygemeldt resten af ugen, hvor jeg alligevel skulle gå fra på arbejde. Jeg skal passe på ikke at tage tunge løft, eller bære på for meget. Så indkøbsposerne må vente på manden.

Nu håber jeg bare jeg kan få lov til at gå tiden ud uden flere ophold på skejby til observation og at moderkagen når at flytte sig nok til at jeg ikke skal igennem PKS.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Malene76

AnneH skriver:

Ringede til fødegangen søndag aften, da jeg plet blødte en lille smugle, de ville gerne se mig og tjekke at alt var ok.

Blev scannet og lille pigen havde det godt og var helt perfekt, de tjekkede op på hvor moderkagen ligger og den ligger stadig over livmorhalsen og var grunden til at jeg blødte. Når det så sker beholder de en til observation.

Så blev indlagt søndag aften og er først kommet hjem her til eftermiddag. Man skulle være blødningsfri i mindst 24 timer før man får lov til at tage hjem.

Det er godt nok kedeligt at bare ligge på sådan en stue og vente på at komme hjem. Men er glad for at de holder øje med en og tjekker op på at den lille har det godt.  Nu håber jeg bare ikke det sker igen, men sandsynligheden for det sker igen, er desværre høj. Og nu ender det nok med et PKS, hvis moderkagen ikke når at flytte sig. Det skal jeg have tjekket d. 21.

Så nu er jeg sygemeldt resten af ugen, hvor jeg alligevel skulle gå fra på arbejde. Jeg skal passe på ikke at tage tunge løft, eller bære på for meget. Så indkøbsposerne må vente på manden.

Nu håber jeg bare jeg kan få lov til at gå tiden ud uden flere ophold på skejby til observation og at moderkagen når at flytte sig nok til at jeg ikke skal igennem PKS.

Nej for søren da også... Godt du er ok og lillepigen har det godt. Håber ikke det bliver ved med at drille og at du får lov at føde selv.

Kram Malene

Anmeld

9. november 2011

AnneH

Malene76 skriver:

Nej for søren da også... Godt du er ok og lillepigen har det godt. Håber ikke det bliver ved med at drille og at du får lov at føde selv.

Kram Malene

Tak. Håber heller ikke det kommer til at drille mere.

Tror desværre ikke jeg kommer til at føde normalt, det lød i hvert fald ikke sådan på lægen. Men nu må vi se.

Anmeld

9. november 2011

kekp

AnneH skriver:

Godt at høre at du og lillepigen har det godt.

Krydser fingre for at du kan nyde resten af din graviditet uden flere indlæggelser

Anmeld

9. november 2011

AnneH

kekp skriver:

Godt at høre at du og lillepigen har det godt.

Krydser fingre for at du kan nyde resten af din graviditet uden flere indlæggelser

Tak, det håber jeg også.

Anmeld

9. november 2011

Louiiiise

Godt at høre at bette pigen har det fint. God de ville holde øje med dig og tjekke alt var som det skulle være Husk at passe på dig selv og baby

Anmeld

9. november 2011

AnneH

Louiiiise skriver:

Godt at høre at bette pigen har det fint. God de ville holde øje med dig og tjekke alt var som det skulle være Husk at passe på dig selv og baby

Ja det er dejligt de gør det, var bare slet ikke forberedt på at blive indlagt, men så ved vi det hvis det sker igen og kan pakke tasken inden vi tager hjemmefra.

Jeg er sygemeldt resten af ugen og går så fra på arbejde i næste uge, så jeg skal bare slappe af.

Og nu er jeg rigtig glad for at vi er færdig med børneværelset, da jeg ikke må løfte så meget. Så det var rigtig godt at vi gik i gang med det i god tid, så manden ikke stod med det alene.

Anmeld

13. november 2011

ønskebørn74

AnneH skriver:

Sikke en omgang søde... Hvor er det godt prinsessen har det godt!!!

fingre for at du kan føde normalt og ikke har flere indlæggelser inden og at det hele går som smurt!!!!

Knus og kram søde..

Anmeld

14. november 2011

AnneH

ønskebarn74 skriver:

Sikke en omgang søde... Hvor er det godt prinsessen har det godt!!!

fingre for at du kan føde normalt og ikke har flere indlæggelser inden og at det hele går som smurt!!!!

Knus og kram søde..

Tak søde. Det håber jeg også, men tror ikke rigtig på det. Men bare jeg kan undgå flere indlæggelser så er jeg glad.

Hvordan går det hos dig?? Venter I til det nye år før I går i gang??

Knus og kram

Anmeld

15. november 2011

TbCp

Godt at alt er fint!
Håber for dig at du får lov at gå tiden ud, det er rigelig med en for tidligt født bebs her i gruppen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.