Ved ikké hva der er galt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg havde svamp første gang jeg var gravid og der hjalp cremen slet slet ikke og det kløede bare som en sindssyg..... 

Jeg måtte atter til lægen som så gav mig nogle piller (ja de skulle op i skeden) og de hjalp faktisk inden for en enkelt time, så gå endelig til lægen igen, hvis cremen ikke virker, for det er meget ubehageligt. 

Alle kvinder har svamp, men en ændring i surhedsgraden i skeden (sker ofte når man er gravid) eller nedsat immunforsvar kan få det til at bluse op så vi kan mærke det. Det var i hvert fald hvad min læge fortalte mig 

Håber det hjalp og btw - det er altså ikke noget at være flov over, det er noget ALLE kvinder når at få på et eller andet tidspunkt i deres liv. 

Vi er kun menneskelige 

Knus

1000Ben

Taaaak for svar ..

Jeg synes bare det underligt jeg ikk blev tjekket om det er svamp ;/ ..

Jeg synes cremen har hjulpet, men bare ikk så meget som jeg troede , om aften synes jeg det galt, ved ikk om det fordi jeg tænker mere over det der..

Troede bare der var andre midler end svampe crem/pille ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

1000Ben

Anonym skriver:

Taaaak for svar ..

Jeg synes bare det underligt jeg ikk blev tjekket om det er svamp ;/ ..

Jeg synes cremen har hjulpet, men bare ikk så meget som jeg troede , om aften synes jeg det galt, ved ikk om det fordi jeg tænker mere over det der..

Troede bare der var andre midler end svampe crem/pille ..

Der er også piller man kan sluge, men ved faktisk ikke om de hjælper når det er i underlivet (man kan jo få svamp alle steder) 

Disse piller må man dog ikke få, hvis man er gravid eller ammer...

Jeg synes du skal gå på apoteket og købe stikpillen i håndkøb imorgen, de er så gode og så er du ret sikker på at være af med det 

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

1000Ben skriver:

Der er også piller man kan sluge, men ved faktisk ikke om de hjælper når det er i underlivet (man kan jo få svamp alle steder) 

Disse piller må man dog ikke få, hvis man er gravid eller ammer...

Jeg synes du skal gå på apoteket og købe stikpillen i håndkøb imorgen, de er så gode og så er du ret sikker på at være af med det 

Puha tror virkelig det gør naller at stop den stikpille op ;/ .. Hvis jeg nu gør det, skal jeg så stadig smøre ?

Sorry jeg spørger dumt, men ved som sagt intet om det ;S

Anmeld

8. november 2011

1000Ben

Anonym skriver:

Puha tror virkelig det gør naller at stop den stikpille op ;/ .. Hvis jeg nu gør det, skal jeg så stadig smøre ?

Det gør ikke ondt at stikke pillen op, men det fungerer bedst, hvis du sætter dig lidt ned, ligesom når du tager en tampon (staves) op. 

Du kan stadig bruge cremen, det sker der ikke noget ved og det hjælper dig bare endnu hurtigere. 

OG der er ingen dumme spørgsmål.... Vi prøver alle at "fange" et eller andet vi ikke har prøvet før, og hvordan søren skulle man så vide noget om det 

Anmeld

8. november 2011

JonTri

Anonym skriver:

Citerer lige det der er til en anden... Det er bedst at ligge ned når vagatoriet skal i. Bare gå på apoteket og køb - det er ikke receptpligtigt. Er du gravid, må du gerne bruge det, bare du så bruger en finger til at sætte den op. 

Svamp kan godt smitte ved samleje, men det er altså usandsynligt. Manden skal i hvert fald have klare symptomer... du kan prøve at gå ind på medicin.dk og skrive Canesten - der står noget om produktet. 

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

1000Ben skriver:

Det gør ikke ondt at stikke pillen op, men det fungerer bedst, hvis du sætter dig lidt ned, ligesom når du tager en tampon (staves) op. 

Du kan stadig bruge cremen, det sker der ikke noget ved og det hjælper dig bare endnu hurtigere. 

OG der er ingen dumme spørgsmål.... Vi prøver alle at "fange" et eller andet vi ikke har prøvet før, og hvordan søren skulle man så vide noget om det 

1000 Tak for svar .. hvor er du sød ..

Det går meget bedre idag har ikk mærket til det imens jeg er på job osv .. så ser lige hvordan det er i aften ..

Anmeld

9. november 2011

1000Ben

Anonym skriver:

1000 Tak for svar .. hvor er du sød ..

Det går meget bedre idag har ikk mærket til det imens jeg er på job osv .. så ser lige hvordan det er i aften ..

Det var da super dejligt - det skal nok gå væk hurtigt 

Anmeld

9. november 2011

christina92

Den tilstand i underlivet der gør at svamp kan "vokse" kan sagtens skyldes  psykiske tilstande. Er man meget stresset eller andre "unormale" tilstande kan man sagtens få det af den grund.

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

Den tilstand i underlivet der gør at svamp kan "vokse" kan sagtens skyldes  psykiske tilstande. Er man meget stresset eller andre "unormale" tilstande kan man sagtens få det af den grund.

Vildt nok, har lige haft en stresset periode

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

1000Ben skriver:

Det var da super dejligt - det skal nok gå væk hurtigt 

Håber .. Nu os når kæresten kommer hjem ¨på fredag
Har godt nok kun brugt det crem ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.