ÆL-TEST.. Hvor mange, Hvor ofte og hvor længe..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg havde en spontan abort for ca 14 dage siden.

Jeg begyndte at tage test ca 10 dage efter aborten, da jeg jo ikke ved hvordan min cyklus er lige pt.

Mit spørgsmål er så til dem af jer, der har prøvet ÆL test, hvordan forandrede testene sig dag for dag.gik de fra at være utydelige (men at man stadig kunne ane 2 streger) til at være bragende postitiv, eller var det langsomme step dag for dag hvor de blev mere og mere tydelige dag for dag?

jeg har testet i knapt en uge nu, men stregerne bliver ikke tydelige, det kan jo selvfølgelig godt være jeg tester for tidligt. Min ÆL plejer at ligge ret præcist på 13-15 dage efter 1 mens dag, og da det vil være ca 14 dage siden nu jeg havde en SA, tør jeg jo ikke stoppe med at tage ÆL test hver dag, men bør jeg det eftersom der ikke sker en fis med de streger?

eller skal jeg bare fortsat teste indtil den er der? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Anonym trådstarter

8. november 2011

Muffinmus

Mine var utydelige hele tiden, altid 2 streger, men den ene svag:-)

Men fra den ene dag til den anden skete der ting og sager, og den var piv negativ om morgenen, men dog stigende i forhold til dagen førog allerede om aftenen ved 16 tiden var den bragende positiv, knaldede dagen før den test og dagen efter og som du kan se ligger der en lille pige og gemmer sig derinde nu:-)

Fik i øvrigt min ÆL 21 dage efter min SA, der lavede jeg min datter nemlig inden mens kom:-)

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Mine var utydelige hele tiden, altid 2 streger, men den ene svag:-)

Men fra den ene dag til den anden skete der ting og sager, og den var piv negativ om morgenen, men dog stigende i forhold til dagen førog allerede om aftenen ved 16 tiden var den bragende positiv, knaldede dagen før den test og dagen efter og som du kan se ligger der en lille pige og gemmer sig derinde nu:-)

Fik i øvrigt min ÆL 21 dage efter min SA, der lavede jeg min datter nemlig inden mens kom:-)

Jubii for dig, hvor er det bare fantastisk så det vil altså sige at den vat negativ morgenen efter at den om aftenen havde været svag i stregerne? Og så om eftermiddagen den dag den var negativ om morgenen var den så BRAGENDE positiv?? tillykke med jeres prinsesse. Jeg vil bare fortsat teste og teste

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

Opper lige tråden endnu engang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.