Min veninde =?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2009

Diana...

HeY skriver:

Det kunne være der sq ske noget nyt for dem..
de er jo 19år, så de er jo stadig unge, så de er nok løben sur i tingene..
Jamen gud det svært heh ..

Det altid svært om man har været sammen i 1 år el 10 år el om man er 16 el 50. men det endnu svære og være i noget som ikke er godt og måske kan blive være man er jo ikke lykkelig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2009

Diana...

HeY skriver:

Ja, du har ret .
men tror os hun tænker over at det nok vil såre ham ..
for han er stadig ligeså lykkelig .. hvis man kan sige det sådan ..

det jo svært at få sådan nogen ting sagt .
det vil jeg hvertfald synes..

Jeg tror ikke han er lige så lykkelig. man kan mærke når der er noget galt i et forhold nomindre man er lidt blind...

Anmeld

12. februar 2009

Amelia<3

Diana/Claus skriver:

Det synes jeg ikke... Jeg ville helt klart heller findet et mid. sted at bo for at finde ud af om det er dem eller om det forbi, de fleste har familie venner man kan bo hos lidt og hvis ikke jamen så der en million der lejer værelser ud, heller gøre noget før det kommer så langt ud at man måske ikke kan rede det.

jeg er så enig med dig. Man skal ikke være sammen med en bare for at være sammen. og for det er svært at forlade hinanden, men er det ikke bedre at forlade hinanden end at være sammen med en man ikke tænder på og muligvis ikke elsker ham, ( når man tænker på at man vil være singel)...

Anmeld

12. februar 2009

Diana...

HeY skriver:

Ja, du har ret .
men tror os hun tænker over at det nok vil såre ham ..
for han er stadig ligeså lykkelig .. hvis man kan sige det sådan ..

det jo svært at få sådan nogen ting sagt .
det vil jeg hvertfald synes..

Jo længre man venter jo mere såret bliver modparten og jo hårder bliver det for en selv.

Anmeld

12. februar 2009

HeY

Diana/Claus skriver:

Jeg tror ikke han er lige så lykkelig. man kan mærke når der er noget galt i et forhold nomindre man er lidt blind...

nej, det selvf rigtig..
men som hun så siger "hva'så hvis jeg fortryder " ..
Hmm, den må man jo tag med ham ..

Anmeld

12. februar 2009

Diana...

HeY skriver:

nej, det selvf rigtig..
men som hun så siger "hva'så hvis jeg fortryder " ..
Hmm, den må man jo tag med ham ..

Jamen hvis man fortryder så det jo fordi de skal være sammen, men hvis det så kun er hende der fortryder og han synes det meget rart så det igen fordi det ikke skal være dem man er 2 til et forhold så hvis hun ikke er lykkelig nu jamen så tror jeg ikke på han er rigtig lykkelig heller tror godt han kan mærke der er noget galt men måske håber det bare er ingen ting...

Synes det synd for begge parter at den ene part ikke er med fuld ud i et forhold...

Anmeld

12. februar 2009

HeY

Diana/Claus skriver:

Jamen hvis man fortryder så det jo fordi de skal være sammen, men hvis det så kun er hende der fortryder og han synes det meget rart så det igen fordi det ikke skal være dem man er 2 til et forhold så hvis hun ikke er lykkelig nu jamen så tror jeg ikke på han er rigtig lykkelig heller tror godt han kan mærke der er noget galt men måske håber det bare er ingen ting...

Synes det synd for begge parter at den ene part ikke er med fuld ud i et forhold...

ja , det synes jeg også ..

gir dig helt ret . - det hele lyder bare så nemt heh ..

Tak fordi du lige gav din mening ..

Anmeld

12. februar 2009

Diana...

HeY skriver:

ja , det synes jeg også ..

gir dig helt ret . - det hele lyder bare så nemt heh ..

Tak fordi du lige gav din mening ..

der intet der er nemt her i liver Men det vigtigt at søre for vi har det godt...

Det var så let altid for dig det ved du...

Anmeld

12. februar 2009

HeY

Diana/Claus skriver:

der intet der er nemt her i liver Men det vigtigt at søre for vi har det godt...

Det var så let altid for dig det ved du...

Ja, det jo det
Tak <3

Anmeld

13. februar 2009

Miamaja

HeY skriver:

Min veninde spurgte mig idag om :

"
Jeg tænder ikke rigtig på min kæreste mere, begynder og savne at være single og få noget nyt kød" - når man ikke tænder på kæresten, kan det så betyde at det ikke skal være os mere ?! "

Jeg ved ikke hva jeg skal sige til hende, hva tror i alt dette kan betyde , nogen råd som jeg kan give vider.

tja... det kan jo betyde al verdens ting eller slet ingen ting. det kan vaere sagt i 'ojeblikket' og ikke ment seriost, eller ... det er virkeligt ikke til at vide

saa tag roret og sporg helt konkret - det ville jeg gore

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.