Min veninde =?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.507 visninger
21 svar
0 synes godt om
12. februar 2009

HeY

Min veninde spurgte mig idag om :

"
Jeg tænder ikke rigtig på min kæreste mere, begynder og savne at være single og få noget nyt kød" - når man ikke tænder på kæresten, kan det så betyde at det ikke skal være os mere ?! "

Jeg ved ikke hva jeg skal sige til hende, hva tror i alt dette kan betyde , nogen råd som jeg kan give vider.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2009

Diana...

Ja det ville jeg mene hvis man går med de tanker og samtidig ikke tænder på sin kæreste mere jamen så det tid til at komme lidt væk fra hinanden eller virkelig arbejde på det men spørgsmålet er om de ikke bare er nået der til at de er vokset fra hinanden?

Anmeld

12. februar 2009

HeY

- skriver:

Det kan være en indikator, men måske har man bare brug for lidt fornyet romantik der lige kan tænde op i dem igen...

Måske har de glemt sig selv og hinanden?

Ja, det kan være ! ..
Men hun er også begyndt at snakke med en eks igen., så det kan måske have noget med det at gøre. - hende og hendes kæreste har været sammen i lidt over 2år nu.

Anmeld

12. februar 2009

HeY

Diana/Claus skriver:

Ja det ville jeg mene hvis man går med de tanker og samtidig ikke tænder på sin kæreste mere jamen så det tid til at komme lidt væk fra hinanden eller virkelig arbejde på det men spørgsmålet er om de ikke bare er nået der til at de er vokset fra hinanden?

Det er os det jeg tænker, men vl ligesom heller ikke råde hende til noget og så hun fortryder .. heh ..
så står jeg med håret i postkassen heh ..

Anmeld

12. februar 2009

Diana...

HeY skriver:

Det er os det jeg tænker, men vl ligesom heller ikke råde hende til noget og så hun fortryder .. heh ..
så står jeg med håret i postkassen heh ..

Et råd er et råd så må man tage det el lade vær, og hvis der så bliver fortrydelse er det stadig deres valg du har ikke tvunget dem til noget, man skal kunne sige sin mening til sine veninder.

Jeg synes personligt at hvis det var mig så trænkte det til en pause og efter lidt finder begge partner ud af om det det el ikke.

synes det meget trist og være sammen med en når man ikke tænder på dem mere, og har lyst til at være single igen og oven i købet er begyndt og snakke med xen jamen så synes jeg svaret ligger i sig selv allerede der...

Anmeld

12. februar 2009

MorCamilla

Diana/Claus skriver:

Et råd er et råd så må man tage det el lade vær, og hvis der så bliver fortrydelse er det stadig deres valg du har ikke tvunget dem til noget, man skal kunne sige sin mening til sine veninder.

Jeg synes personligt at hvis det var mig så trænkte det til en pause og efter lidt finder begge partner ud af om det det el ikke.

synes det meget trist og være sammen med en når man ikke tænder på dem mere, og har lyst til at være single igen og oven i købet er begyndt og snakke med xen jamen så synes jeg svaret ligger i sig selv allerede der...

Jeg er helt enig med dig...

Anmeld

12. februar 2009

HeY

Diana/Claus skriver:

Jeg har os luftet det lidt overfor hende, men som hun siger, det jo svært når de bor sammen, og så holde en pause ..

Anmeld

12. februar 2009

Diana...

HeY skriver:

Jeg har os luftet det lidt overfor hende, men som hun siger, det jo svært når de bor sammen, og så holde en pause ..

Det synes jeg ikke... Jeg ville helt klart heller findet et mid. sted at bo for at finde ud af om det er dem eller om det forbi, de fleste har familie venner man kan bo hos lidt og hvis ikke jamen så der en million der lejer værelser ud, heller gøre noget før det kommer så langt ud at man måske ikke kan rede det.

Anmeld

12. februar 2009

HeY

Det kunne være der sq ske noget nyt for dem..
de er jo 19år, så de er jo stadig unge, så de er nok løben sur i tingene..
Jamen gud det svært heh ..

Anmeld

12. februar 2009

HeY

Diana/Claus skriver:

Det synes jeg ikke... Jeg ville helt klart heller findet et mid. sted at bo for at finde ud af om det er dem eller om det forbi, de fleste har familie venner man kan bo hos lidt og hvis ikke jamen så der en million der lejer værelser ud, heller gøre noget før det kommer så langt ud at man måske ikke kan rede det.

Ja, du har ret .
men tror os hun tænker over at det nok vil såre ham ..
for han er stadig ligeså lykkelig .. hvis man kan sige det sådan ..

det jo svært at få sådan nogen ting sagt .
det vil jeg hvertfald synes..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.