drømmer i om kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

baby84

Kruse90 skriver:

Hvor langt er det at du er nu søde?

Hej søde.

jeg er 14 +2  så lidt bagefter dig Vi skal til kønsscanning den 21 og kan slet ikke vente. Skal i til ex scanning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Kruse90

baby84 skriver:

Hej søde.

jeg er 14 +2  så lidt bagefter dig Vi skal til kønsscanning den 21 og kan slet ikke vente. Skal i til ex scanning

Okay:
Vi kan ikke helt bestemme os Vi har snakket om at gøre det den 18
Men jeg syntes ikke lige at vi har pengene til det. Det har været så mange uforudsete udgifter de sidste 2 måneder, at det er helt vildt.

Men det bliver da vildt spændende at se hvad du gemmer på
Vi skal til misdannelsesscanning den 16. dec. så hvis ikke vi skal til kønsscanning, ja så må vi jo vente lidt ekstra tid

Anmeld

14. november 2011

baby84

Kruse90 skriver:

Okay:
Vi kan ikke helt bestemme os Vi har snakket om at gøre det den 18
Men jeg syntes ikke lige at vi har pengene til det. Det har været så mange uforudsete udgifter de sidste 2 måneder, at det er helt vildt.

Men det bliver da vildt spændende at se hvad du gemmer på
Vi skal til misdannelsesscanning den 16. dec. så hvis ikke vi skal til kønsscanning, ja så må vi jo vente lidt ekstra tid

det kan jeg godt forstå. Vi har bare heller ikke råd, men kan simpelthen ikke vente og er nu igen nervøs og nød til at se at den lille trives

Anmeld

14. november 2011

Kruse90

baby84 skriver:

det kan jeg godt forstå. Vi har bare heller ikke råd, men kan simpelthen ikke vente og er nu igen nervøs og nød til at se at den lille trives

Kender alt for godt den følelse.
Det bliver godt når vi kan mærke det lille pus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.