drømmer i om kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.308 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. november 2011

sofiell89

Jeg drømmer konstant om at det er en dreng. Jeg har ikke haft en eneste drøm om en pige. Jeg prøver, men det føltes forkert. Kender i det? Jeg er glad og tilfreds hvis bare barnet er sundt og raskt. Men at få en dreng ville være mit største ønske..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

majken andesen

sidste gang drømte jeg hele tiden om en pige.... men var sikker på at det var en dreng... men der kom en pige

Anmeld

9. november 2011

Kruse90

Jeg drømmer også hele tiden at jeg får en pige.
Har aldrig drømt at det bliver en dreng.

Jeg er helt ligeglad med hvad der kommer, bare baby er sund og rask

Anmeld

9. november 2011

grøn · ært

Jeg er også fuldstændig ligeglad med kønnet, så længe fisteren er sund og rask!

Men jeg bliver ved at drømme om en dreng.. Og de mennesker jeg har set efter jeg blev gravid (familie og venner), siger allesammen: Det bliver en dreng :p Det er lidt sjovt.  Alligevel holder min kæreste 100 på, at det bliver en pige. Han er ikke det mindste i tvivl.  hehe

Anmeld

9. november 2011

baby84

sofiell89 skriver:

Jeg drømmer konstant om at det er en dreng. Jeg har ikke haft en eneste drøm om en pige. Jeg prøver, men det føltes forkert. Kender i det? Jeg er glad og tilfreds hvis bare barnet er sundt og raskt. Men at få en dreng ville være mit største ønske..

Jeg drømmer desværre ikke..selvom det kunne være hyggeligt. Tilgengæld kan jeg også bedst forestille mig at det bliver en dreng og har helt dårlig samvittighed over at håbe lidt på en dreng. Er jo ligeglad med kønnet bare jeg får en baby, så synes det er irriterende at kønnet kommer til at fylde bare fordi ens hjerne har ´sat sig fast på en bestemt fantasi. Vi har bestilt kønsscanning i næste uge så jeg glæder mig helt vildt til vi har noget konkret at glæde os til

Anmeld

9. november 2011

sofiell89

grøn · ært skriver:

Jeg er også fuldstændig ligeglad med kønnet, så længe fisteren er sund og rask!

Men jeg bliver ved at drømme om en dreng.. Og de mennesker jeg har set efter jeg blev gravid (familie og venner), siger allesammen: Det bliver en dreng :p Det er lidt sjovt.  Alligevel holder min kæreste 100 på, at det bliver en pige. Han er ikke det mindste i tvivl.  hehe

præcis det samme her. Jeg drømmer dreng. Alle venner og familie siger dreng. Min kæreste siger pige, fordi han mener han har mosevand i bollerne efter hans første barn som er en pige..

Anmeld

9. november 2011

Jelles

sofiell89 skriver:

jeg er fuldstændig ligeglad med hvad det bliver, men kan ikke slippe tanken om at det bliver en pige, kan ikke forklare det...så er spændt på kønsscanning om 14 dage :-)

Anmeld

10. november 2011

NNL

sofiell89 skriver:

Sjovt, jeg har det ligesom dig. Har drømt flere gange at det bliver en dreng, og aldrig at det er en pige. Jeg er helt ligeglad bare den er sund og rask, har slet ingen præference, men det er bare underligt man altid drømmer det samme

Anmeld

10. november 2011

Kruse90

baby84 skriver:

Jeg drømmer desværre ikke..selvom det kunne være hyggeligt. Tilgengæld kan jeg også bedst forestille mig at det bliver en dreng og har helt dårlig samvittighed over at håbe lidt på en dreng. Er jo ligeglad med kønnet bare jeg får en baby, så synes det er irriterende at kønnet kommer til at fylde bare fordi ens hjerne har ´sat sig fast på en bestemt fantasi. Vi har bestilt kønsscanning i næste uge så jeg glæder mig helt vildt til vi har noget konkret at glæde os til

Hvor langt er det at du er nu søde?

Anmeld

10. november 2011

Nina Amelia

Jeg drømmer slet ikke.. Men det gjorde jeg heller ikke sidst. Bare tiden går stærkt, det er det vigtigste for mig he he.. Jeg er allerede ved at dø at utålmodighed men nu ved vi jo også præcist hvad der venter...

Men vi kan da helt klart vide hvad det er for én denne gang... Det kunne vi ikke få at vide sidst men vi glemte så også at kigge efter da hun kom ud  Det var først da JM påpegede at det måske kunne være en god idé he he..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.