Hmmm.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. november 2011

Kimmie.

Hej piger.

Jeg stoppede med mine p-piller i september måned, og siden har jeg ikke haft min menstruation. Jeg har fået råd fra nogle søde damer herind, om at gå til lægen med det.
Er der andre forslag?
Har ikke kunne teste posotiv endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Kimmie.

ingen der vil svare ?

Anmeld

8. november 2011

kimfrit

Jeg bliver helt forvirret hver gang jeg ser dit navn, fordi jeg også selv hedder Kimmie

Når men hvad sagde lægen? Hvad med at købe 30 Æl test over billige test og så teste hverdag?

Anmeld

8. november 2011

Muffinmus

Ha ha, og jeg kommer til at tænke på en gammel klassekammerats (Tina) lillesøster....:-)

Nå,men som svar vil jeg sige jeg kender en akupunktør der har haft gode erfaringer med at kickstarte kroppen efter pillestop:-)

Anmeld

8. november 2011

come2

Det er meget normat der går noget tid inden mens dukker frem.

Anmeld

15. november 2011

Kimmie.

fik den desværre få dage efter  

- nej hvor sjovt! der er godt nok ikke mange der hedder kimmie, som staves på den her måde  

ja, jeg tror jeg vil prøve at købe en masse tests!

tak for hjælpen. 

Anmeld

15. november 2011

Kimmie.

MariaE skriver:

Ha ha, og jeg kommer til at tænke på en gammel klassekammerats (Tina) lillesøster....:-)

Nå,men som svar vil jeg sige jeg kender en akupunktør der har haft gode erfaringer med at kickstarte kroppen efter pillestop:-)

hvordan sker det

lyder spændende! 

Anmeld

15. november 2011

Muffinmus

Kimmie. skriver:

hvordan sker det

lyder spændende! 

Jamen jeg ved det sørme ikke, men nålene kan åbenbart aktivere kroppen på en eler anden måde. Har selv brugt det som smertelindring til skinnebenbetændelse, ondt i hoften og reaktiv gigtanfald og det hjalp....hvad der ikke hjalp en dyt var dengang jeg fik det mod veer...puha, stik modsatte effekt:-)

Anmeld

18. november 2011

Kimmie.

MariaE skriver:

Jamen jeg ved det sørme ikke, men nålene kan åbenbart aktivere kroppen på en eler anden måde. Har selv brugt det som smertelindring til skinnebenbetændelse, ondt i hoften og reaktiv gigtanfald og det hjalp....hvad der ikke hjalp en dyt var dengang jeg fik det mod veer...puha, stik modsatte effekt:-)

hmmm.. det vil jeg egentlig overveje!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.