urinprøve- hjælp piger!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Leonora25

delimus skriver:

RAMASKRIG ja 

Vidste heller ikke at sådan noget skulle på køl. Har altid taget den om morgenen og så ladet den ligge på vasken til jeg skulle afsted. 
Har aldrig fået noget at vide om, at den var for varm eller ubrugelig af samme grund 

Okay, så måske det alligevel går hvis jeg lader den ligge i bilen? Hvis det fungerede for dig kan det jo ikke være helt galt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

delimus

Leonora25 skriver:

Okay, så måske det alligevel går hvis jeg lader den ligge i bilen? Hvis det fungerede for dig kan det jo ikke være helt galt?

Ja og hvor varmt er det lige i bilen pt 

Den vil da ikke nå meget over 10 grader..... 
Det ville jeg gøre, hvis du vil springe hele køleskabs idéen over  

Anmeld

8. november 2011

Maja_4000

Altså hos min jm skulle man bare gå ud og tisse mens man var til konsultation .. Så var det jo ikke morgenurin ?

Anmeld

8. november 2011

Leonora25

delimus skriver:

Ja og hvor varmt er det lige i bilen pt 

Den vil da ikke nå meget over 10 grader..... 
Det ville jeg gøre, hvis du vil springe hele køleskabs idéen over  

Ja det tror jeg altså jeg hælder mest til Så glemmer jeg den heller ikke i køleskabet i farten på vej til jordemoderen

Anmeld

8. november 2011

Leonora25

Maja_4000 skriver:

Altså hos min jm skulle man bare gå ud og tisse mens man var til konsultation .. Så var det jo ikke morgenurin ?

Ja det ville også være meget nemmere! Til mine lægebesøg har jeg også bare lavet en prøve når jeg er ankommet, men sidst gjorde min jordemoder meget ud af at fortælle at det SKULLE være morgenurin

Anmeld

8. november 2011

Maja_4000

Leonora25 skriver:

Ja det ville også være meget nemmere! Til mine lægebesøg har jeg også bare lavet en prøve når jeg er ankommet, men sidst gjorde min jordemoder meget ud af at fortælle at det SKULLE være morgenurin

Underligt at det er så forskelligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.