urinprøve- hjælp piger!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
15 svar
0 synes godt om
8. november 2011

Leonora25

Jeg skal til jordemoder imorgen og skal jo have urinprøve med. Den skal helst tappes om morgenen da den jo bliver mere præcis, MEN har først en tid hos hende kl 13.20- kan den holde sig så længe, eller er det bedre at tappe frisk urin lige inden jeg skal være der?

Hvad har I gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Muttitil1+1

Jeg fik at vide, at jeg skulle putte den i køleskabet når jeg havde tappet den om morgenen, og så medbringe den, når jeg havde en tid senere på dagen - ingen problemer der

Anmeld

8. november 2011

Leonora25

NadiaSK skriver:

Jeg fik at vide, at jeg skulle putte den i køleskabet når jeg havde tappet den om morgenen, og så medbringe den, når jeg havde en tid senere på dagen - ingen problemer der

Hi hi okay- sagen er bare den at jeg skal undervise i min 3.klasse og ikke når hjem inden jordemoderbesøg, så har ikke mulighed for at nedkøle mine dyrbare dråber  Det går nok ikke den ryger ind ved siden af deres madpakker- fnis!

Anmeld

8. november 2011

delimus

Leonora25 skriver:

Hi hi okay- sagen er bare den at jeg skal undervise i min 3.klasse og ikke når hjem inden jordemoderbesøg, så har ikke mulighed for at nedkøle mine dyrbare dråber  Det går nok ikke den ryger ind ved siden af deres madpakker- fnis!

Put den i en pose i en madkasse og sæt den i køleskabet på skolen, det er der da ingen der dør af 

Anmeld

8. november 2011

Muttitil1+1

Leonora25 skriver:

Uh ha... ja, så bliver det nok lidt svært... hmm... kan du ikke kamuflere den i en madkasse eller noget? Hvis du pakker den ind i en frysepose og ned i en madkasse, så skulle det ikke kunne gå helt galt

Anmeld

8. november 2011

Leonora25

delimus skriver:

Put den i en pose i en madkasse og sæt den i køleskabet på skolen, det er der da ingen der dør af 

Nej det er selvfølgelig rigtig nok Jeg må camouflere den lidt.

Anmeld

8. november 2011

Leonora25

NadiaSK skriver:

Uh ha... ja, så bliver det nok lidt svært... hmm... kan du ikke kamuflere den i en madkasse eller noget? Hvis du pakker den ind i en frysepose og ned i en madkasse, så skulle det ikke kunne gå helt galt

Jo- det bliver noget i den stil  Tak for det

Anmeld

8. november 2011

delimus

Tror bare det er en af de situationer, at det de ikke ved , har de ikke ondt af 

Anmeld

8. november 2011

Leonora25

delimus skriver:

Tror bare det er en af de situationer, at det de ikke ved , har de ikke ondt af 

Hi hi, ja- kan lige forestille mig deres reaktion hvis de fandt ud af det- hi hi- aaaad tis med i madpakken

Anmeld

8. november 2011

delimus

Leonora25 skriver:

Hi hi, ja- kan lige forestille mig deres reaktion hvis de fandt ud af det- hi hi- aaaad tis med i madpakken

RAMASKRIG ja 

Vidste heller ikke at sådan noget skulle på køl. Har altid taget den om morgenen og så ladet den ligge på vasken til jeg skulle afsted. 
Har aldrig fået noget at vide om, at den var for varm eller ubrugelig af samme grund 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.