Det hele er noget møg lige nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.181 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. november 2011

hende-der-du-ved-nok

Har været inde hos en af mine læger idag, fordi jeg har blødt de sidste par dage...

hun er sikker på det er en SA, men har sendt mig videre til gyn. afd. i Næstved i morgen tidlig...

Jeg har haft 2 SA før og denne her gang var jeg så sikker på at der kom et lykkligt resultat ud af det...

ved ikke hvorfor min krop ikke kan holde på et barn, og jeg har det så dårligt md det... hvad gør man i sådanne situationer... ??

ved godt at der ikke er andet svar på det end det lægerne giver, men har bare behov for at tale om det med nogen jeg ikke kender sådan helt personligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Moms

Din stakkel.

Jeg håber, virkelig det snart lykkes for jer.

Gad vide hvor mange SA'er man skal have for at blive tilbudt udredning.

Hvor langt er du nået i de forskellige graviditeter?

Knus

Moms

Anmeld

8. november 2011

Camillos

hende-der-du-ved-nok skriver:

Har været inde hos en af mine læger idag, fordi jeg har blødt de sidste par dage...

hun er sikker på det er en SA, men har sendt mig videre til gyn. afd. i Næstved i morgen tidlig...

Jeg har haft 2 SA før og denne her gang var jeg så sikker på at der kom et lykkligt resultat ud af det...

ved ikke hvorfor min krop ikke kan holde på et barn, og jeg har det så dårligt md det... hvad gør man i sådanne situationer... ??

ved godt at der ikke er andet svar på det end det lægerne giver, men har bare behov for at tale om det med nogen jeg ikke kender sådan helt personligt...

Du er velkommen til at skrive til mig. Jeg har aborteret 4 gange, er stadigvæk ikke blevet mor. Sidste gang var jeg indlagt på Gyn afdeling i næstved. 

Jeg kan forstå for dig at det er svært at håndtere det, og det vil det ALTID være, lige meget hvor mange gange du oplever det. 

Jeg siger altid til mig selv når jeg er blevet gravid: LAD VÆR MED AT GLÆDE DIG FOR HURTIGT. og alligevel drømmer man om bebs allerede efter de 2 streger på testen. 

Det er et stort tab også pga kroppens hormonelle forandringer og humørsvingninger. 

Føler virkelig med dig! 

Anmeld

8. november 2011

hende-der-du-ved-nok

jeg er to gange nået til 8+?

og så vidt jeg har forhørt mig frem til skal der tre SA til for en udredning...

min læge bad mig også om at lave en ny tid inden alt for længe for at vi ligesom kan få snakket mine muligheder igennem... men jeg har det bare sådan lidt... er der ikke mulighed for at jeg lige kan få det her på afstand først... ???

er sådan lidt "kogt" oveni skallen af den tunge nyhed, iog ved slet ikke hva jeg skal gøre af mig selv...

Anmeld

8. november 2011

Camillos

Moms skriver:

Din stakkel.

Knus

Moms

Ved 3 - 4 spontane abort kan du påbegynde udredning. Med mindre du har en diagnose som pco og lign, så plejer de allerede at ville hjælpe efter 2 spontane abort. 

Ja det er mange sorger at skulle igennem, at vide man skal miste 3 gange mere før man kan få hjælp.... 

Anmeld

8. november 2011

hende-der-du-ved-nok

Du er velkommen til at skrive til mig. Jeg har aborteret 4 gange, er stadigvæk ikke blevet mor. Sidste gang var jeg indlagt på Gyn afdeling i næstved. 

Jeg kan forstå for dig at det er svært at håndtere det, og det vil det ALTID være, lige meget hvor mange gange du oplever det. 

Jeg siger altid til mig selv når jeg er blevet gravid: LAD VÆR MED AT GLÆDE DIG FOR HURTIGT. og alligevel drømmer man om bebs allerede efter de 2 streger på testen. 

Det er et stort tab også pga kroppens hormonelle forandringer og humørsvingninger. 

Føler virkelig med dig! 

tak

og har det på samme måde med de to streger...

min læge sagde det muligvis er en fejl i min hormonproduktion...

og så kan jeg jo ikke lade være at tænke: hvad gør man så, for at kunne holde på et barn... ???

Anmeld

8. november 2011

Camillos

tak

og har det på samme måde med de to streger...

min læge sagde det muligvis er en fejl i min hormonproduktion...

og så kan jeg jo ikke lade være at tænke: hvad gør man så, for at kunne holde på et barn... ???

JA.... 

Indtil videre er jeg sat i behandling med noget der hedder metformin, som skulle gøre et eller andet ved min krop. Jeg har pcos. 

Hvis jeg ikke er blevet gravid inden for 3 måneder vil min gyn. sætte mig i en anden behandling, nogle hormoner der forhåbentlig skulle gøre jeg kan holde på fosteret. 

Jeg spurgte hende hvad er der galt med mig og hun svarede : Det kan man ikke være sikker på, den bedste udredning ville faktisk være et ny "dødt" foster man kunne tage nogle prøver fra.. Det var en hård BESKED synes jeg .. 

Anmeld

8. november 2011

hende-der-du-ved-nok

Camillos skriver:

JA.... 

Indtil videre er jeg sat i behandling med noget der hedder metformin, som skulle gøre et eller andet ved min krop. Jeg har pcos. 

Hvis jeg ikke er blevet gravid inden for 3 måneder vil min gyn. sætte mig i en anden behandling, nogle hormoner der forhåbentlig skulle gøre jeg kan holde på fosteret. 

Jeg spurgte hende hvad er der galt med mig og hun svarede : Det kan man ikke være sikker på, den bedste udredning ville faktisk være et ny "dødt" foster man kunne tage nogle prøver fra.. Det var en hård BESKED synes jeg .. 

ja det kan jeg godt forstå...

kan godt se det lidt fra det lægevidenskabelige, men de bliver sq da nødt til at fortælle det på en mere følsom måde, de glemmer da lidt at du er en person med følelser og ikke en robot der ordner alt på mekanik.

hmm hvordan fik du konstateret pco?

Anmeld

8. november 2011

Camillos

ja det kan jeg godt forstå...

kan godt se det lidt fra det lægevidenskabelige, men de bliver sq da nødt til at fortælle det på en mere følsom måde, de glemmer da lidt at du er en person med følelser og ikke en robot der ordner alt på mekanik.

hmm hvordan fik du konstateret pco?

Jeg kom til gyn allerede som 16 årig pga smerter fra underlivet. Hun scannede mig til en Gu og så jeg havde cyster på mine æggestokke  så fik jeg taget nogle blodprøver hvori hun kunne se jeg havde for mange mandlige hormoner i kroppen. 

I følge lægevidenskaben skulle piger med Pco have større chance for SA først i graviditeten. 

Anmeld

8. november 2011

L83

Moms skriver:

Din stakkel.

Knus

Moms

Jeg har læst at det er 3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.