Mindre liv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

TaAsJu

Min Jm sagde til mig dengang med fie.. at hhvis det man plejer og gøre ikke virker for nog få en reaktion skal men heller ringe til FG end se tiden an.. De vil også heller man ringer engang for meget

Her hjalp det og spise is

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Christina-pigen91

Tak for svarene :-)
Jeg vil lige prøve at drikke noget iskoldt og ligge mig ned og slappe af, for lige at se om der ikke kommer lidt gang i hende, ellers vil jeg prøve at ringe til fg. det er aldrig rart at gå og være bekymret.

Anmeld

8. november 2011

Christina-pigen91

Wampires skriver:

vil også sige hellere ringe til FG for en sikkerheds skyld... da jeg ikke mærkede ham bevæge sig ligeså meget var det pga jeg var i fødsel...

Var du i fødsel?
Jamen, havde du ikke veer eller noget? :p

Anmeld

8. november 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Christina-pigen91 skriver:

Var du i fødsel?
Jamen, havde du ikke veer eller noget? :p

altså havde hvad jeg troede var plukveer der bare var taget lidt til i styrke gik rundt og handlede osv uden større besvær faktisk..

var 6 cm åben da jeg kom ind til en strimmelkørsel mest fordi jeg var så bekymret for ham

Anmeld

8. november 2011

Christina-pigen91

Wampires skriver:

altså havde hvad jeg troede var plukveer der bare var taget lidt til i styrke gik rundt og handlede osv uden større besvær faktisk..

var 6 cm åben da jeg kom ind til en strimmelkørsel mest fordi jeg var så bekymret for ham

Ej, det er da lidt vildt :p
jeg har altid troet at når veerne kom, ville man ikke kunne foretage sig noget fordi det gør så ondt. men nu får jeg at se når mine veer begynder, om forhåbentlig ikke så længe! .

Anmeld

8. november 2011

Wampires

Ej, det er da lidt vildt :p
jeg har altid troet at når veerne kom, ville man ikke kunne foretage sig noget fordi det gør så ondt. men nu får jeg at se når mine veer begynder, om forhåbentlig ikke så længe! .

var også det vi fik fortalt til fødselsforberedelse og af familie m.v. at når veerne begyndte var man ikke i tvivl om at det var det.. de føltes for mig som plukveer der bare strammede mere i maveområdet...

de gjorde ikke som sådan ondt det strammede bare mere fokuseret i det område...

Anmeld

8. november 2011

Christina-pigen91

Wampires skriver:

var også det vi fik fortalt til fødselsforberedelse og af familie m.v. at når veerne begyndte var man ikke i tvivl om at det var det.. de føltes for mig som plukveer der bare strammede mere i maveområdet...

de gjorde ikke som sådan ondt det strammede bare mere fokuseret i det område...

Du har da egentlig været heldig med, ikke at ha' de helt vilde smertefulde veer så :-).

Anmeld

8. november 2011

Wampires

Du har da egentlig været heldig med, ikke at ha' de helt vilde smertefulde veer så :-).

hehe ja.. presseveerne til gengæld... puha ALT skreg bare inden i mig at det var det jeg skulle... hjernen m.v. kunne ikke fokusere på andet lige der

Anmeld

8. november 2011

Christina-pigen91

Wampires skriver:

hehe ja.. presseveerne til gengæld... puha ALT skreg bare inden i mig at det var det jeg skulle... hjernen m.v. kunne ikke fokusere på andet lige der

kunne du bilde mig ind
fik du smertelindring, eller klarede du det uden?

Anmeld

8. november 2011

Wampires

kunne du bilde mig ind
fik du smertelindring, eller klarede du det uden?

sagde nej tak til lattergas da jeg før har prøvet at blive dårlig af det.. så var uden smertelindring... fik lidt akupunktur men syntes ikke det rigtig hjalp noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.