Mindre liv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.699 visninger
25 svar
0 synes godt om
8. november 2011

Christina-pigen91

Hej alle :-)
jeg er 38+5 idag, og har ikke mærket så meget liv siden i søndags.
har mærket lidt til hende, men det er ikke som det plejer.
har prøvet at ligge mig ned og slappe af, og trække vejret dybt, men synes ikke rigtig det hjælper! er det normalt at barnet har nogle rolige dage, eller synes i jeg skal ringe til fg? er ved at være en del bekymret.
kram..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

NJN

Jeg tror det er helt normalt, da baby ikke har ret meget plads nu da du er så langt henne.. 

Anmeld

8. november 2011

patella

Christina-pigen91 skriver:

har prøvet at ligge mig ned og slappe af, og trække vejret dybt, men synes ikke rigtig det hjælper! er det normalt at barnet har nogle rolige dage, eller synes i jeg skal ringe til fg? er ved at være en del bekymret.
kram..

Det er meget normalt jo længere man kommer hen, at barnet virker mere stille Men hvis du er det mindste bekymret, syns jeg du skal ringe til fødegangen. Det gjordet jeg tit da jeg var ligså langt henne som dig (også før) og hver gang fik jeg lov til at komme ind og få kørt en strimmel - mere for at berolige mig, end fordi de var bekymrede for om der var noget i vejen - og det var der ikke nogen af gangene

Anmeld

8. november 2011

Pige2009

Christina-pigen91 skriver:

kram..

Det er helt normalt, at man ikke mærker så meget liv de sidste uger, da barnet ikke har så meget plads at møve rundt på Men hvis du er nervøs, så ring til FG...

Anmeld

8. november 2011

Carina:-)

Man skal altid ringe ved mærkbar forskel.

De er korrekt der er mindre plads,men du skal stadig mærke hende.

Hun kan have seriøse problemer derinde,og heller ringe en gang for meget.

Jeg har en veninde,og en i familien der har mistet pga svigtende moderkage,og har barnet prob. vil hun spare på aktiviteten derinde-Så ring lige ik.

Anmeld

8. november 2011

Carina:-)

Baagøe skriver:

Det er helt normalt, at man ikke mærker så meget liv de sidste uger, da barnet ikke har så meget plads at møve rundt på Men hvis du er nervøs, så ring til FG...

Du kan mærke forskel i f.eks bevægelserne kan blive mere rullende,men man skal stadig mærke liv flere gange dagligt,.

Anmeld

8. november 2011

Gaia

Ring fg hvis du er utryg. Hellere en gang for meget end for lidt  

Anmeld

8. november 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vil også sige hellere ringe til FG for en sikkerheds skyld... da jeg ikke mærkede ham bevæge sig ligeså meget var det pga jeg var i fødsel...

Anmeld

8. november 2011

Ciss

Hvis du er bekymret er det bedre at tage en telefon for meget end en for lidt.

Har du prøvet at drikke lidt stærk saft (m sukker)? Det satte gang i min lille dreng ca 2 uger før termin. Jeg havde ikke mærket noget i 12 timer og ringte til FG, fordi jeg var urolig.

Sagen var vel, at jeg havde problemer med at få spist nok/noget/ordentligt, så da der kom et sukkerkick fik han også energi igen....

Og så er der ikke plads til at røre sig for babyen de sidste uger, så de virker ofte roligere af den grund.

Men jeg ville ringe, hvis jeg var dig.

Anmeld

8. november 2011

MortilCilas

Den sidste tid mærked jeg ikke så meget liv, det liv jeg mærked mest, var endten at hans fødder sad i klemme i mine ribben, eller at min mave blev helt skæv, mest mød højre .. (nas)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.