Kender i det, når man skal begynde noget nyt...
Alt skal være perfekt, madpakken er smurt, tøjet lagt frem, kaffemaskinen gjort klar til man bare lige kan tænde den, håndklæderne lagt frem så badet er hurtigt overstået...
Sådan begyndte jeg min dag, ingen andre end jeg selv var vågen, så jeg fik tid til at vågne og bare være morgenlækker med mig selv, ja jeg nåede endda at runde baby.dk, inden jeg skulle afsted...
Men så vågnede Tif, og shit hvor var hun bare dårlig...sjældent har jeg da set hende med så meget feber tidlig morgen!
Hun vrælede bare, og var helt rynket under næsten af indtørret grønt snot, øjnene var blanke, og alt vendte bare forkert på hende...det var sådan at man kunne mærke hvor ondt det gjorde på hende når man løftede hende...uf...så hun startede dagen med en numsepanodil, og en masse ynk.
Nå farmand måtte jo tage over, og jeg allierede mig med en veninde, som han kunne ringe efter hvis helvede brød helt ud, for jeg anede jo ikke om man måtte knævre i mobiltelefon på jobbet...så hurra for gode veninder, der er parat til at tage fri fra deres job, p.g.a. min unge! )jeg elsker hende altså totalt, og det forstår i nok!)
Nå sloggi måtte jo afsted i bilen, hvor varmeanlæget stadig ikke funker optimalt...så spørg lige om jeg har brugt en liter sprinklervæske for at holde ruderne frostfri...lol...folk har sguda troet jeg kom kørende i den lokale springvandsbil!
Og lige inden motorvejen satte dytten ud...så gad den satme ikke køre længere...idiotbil! men jeg fik da gang i den, og sad der og filosoferede over min dårlige morgen, og over hvor dårligt resten af dagen så ikke kunne blive!
men alt i alt, så har jeg aldrig oplevet så dejlige og flinke kollegaer som dem jeg har fået, så glade og hjælpsomme...da jeg kom var alt klappet og klart til mig, og alle hilste pænt på, som en stor familie!
Så nu kan jeg officielt kalde mig selv mødebooker, mega flot navn ik...lol...nu mangler jeg så bare lige at få booket nogle møder...dertil er jeg ikke helt kommet endnu, men mon ikke jeg opnår det i løbet af i morgen???
forhåbentlig!
hov, gæt lige hvem der skal ud og have en omgang paintball om et par måneder...det skal jeg! De arrangere tit og ofte sådan nogle crazyture for de ansatte...og det glæder jeg mig helt vildt til!
Anmeld