Hvor meget tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Maja88

men der er jo forskel på hvor varme børn er...

men man bliver ikke forkølet bare fordi man bliver kold. man bliver forkølet fordi der er virus i luften....

det værste og farligste du kan gøre er at putte ham for varmt.. hvordan føles han i nakken når du tager ham op???

jeg ville nok bare ligge et tæppe over dynen samt overlærredet på barnevognen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

K&S

Anonym skriver:

Ja okay. Så det måske for lidt jeg har på vores søn? Han har jo tykke strømper, bukser, body, langærmet t-shirts, hue, og en trøje + dyne?

Han er nemlig blevet forkølet så tænker om han har for lidt på?

Er han kold, når du tager ham op?

For han kan også have så meget tøj på at han sveder og dermed bliver kold, fordi han er fugtig?

Anton er 15 måneder og sover i sit alm. tøj + fleecetrøje, tynd hue og dyne  og han er fin varm

Det kommer selvfølgelig også an på, hvor barnevognen står? Om det blæser meget osv.

Anmeld

8. november 2011

K&S

Maja88 skriver:

men man bliver ikke forkølet bare fordi man bliver kold. man bliver forkølet fordi der er virus i luften....

det værste og farligste du kan gøre er at putte ham for varmt.. hvordan føles han i nakken når du tager ham op???

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Er han kold, når du tager ham op?

For han kan også have så meget tøj på at han sveder og dermed bliver kold, fordi han er fugtig?

Anton er 15 måneder og sover i sit alm. tøj + fleecetrøje, tynd hue og dyne  og han er fin varm

Det kommer selvfølgelig også an på, hvor barnevognen står? Om det blæser meget osv.

Ja okay
Barnevogenen står i læ. Nej syntes han er lige tilpads

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Ja, det vil jeg sige det er.

Hm ja okay

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Føler ikke selv at han fryser.
For syntes han mærkes lige tilpads når han vågner i barnevogene. Og tror da heller ikke at han vil sove i 2 timer uden at vågne hvis han fryser derude?

Der er et overlærrede på barnevognen.

Anmeld

8. november 2011

Maja88

Anonym skriver:

Føler ikke selv at han fryser.
For syntes han mærkes lige tilpads når han vågner i barnevogene. Og tror da heller ikke at han vil sove i 2 timer uden at vågne hvis han fryser derude?

Der er et overlærrede på barnevognen.

jamen så vil jeg ikke mene han har for lidt tøj på

Anmeld

8. november 2011

Palaja

Marie var tre måneder ved denne tid sidste år, og der sov hun i sit alm. tøj+hue i en voksipose. Da det blev koldere fik hun en striktrøje og uldhue på også.

Jeg har været meget glad for voksiposen og den har hold Marie helt perfekt varm. Så jeg vil klart anbefale sådan en 

Nu sover hun jo oftest i vuggestuen og der har hun ikke voksi med. Der sover hun i fleecedragt+ hat og vanter. Når det bliver koldere skal hun have en uldragt på.

Jeg synes helt sikkert du skal give ham mere tøj på hvis han er kold , og til de helt små vil jeg synes at uld er bedst og så en god varm hat. Det er vigtigt at spædbørn har hat på, da der forsvinder meget varme gennem fontanellen og de små kan endnu ikke selv regulere varmen.

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

Palaja skriver:

Marie var tre måneder ved denne tid sidste år, og der sov hun i sit alm. tøj+hue i en voksipose. Da det blev koldere fik hun en striktrøje og uldhue på også.

Jeg har været meget glad for voksiposen og den har hold Marie helt perfekt varm. Så jeg vil klart anbefale sådan en 

Nu sover hun jo oftest i vuggestuen og der har hun ikke voksi med. Der sover hun i fleecedragt+ hat og vanter. Når det bliver koldere skal hun have en uldragt på.

Jeg synes helt sikkert du skal give ham mere tøj på hvis han er kold , og til de helt små vil jeg synes at uld er bedst og så en god varm hat. Det er vigtigt at spædbørn har hat på, da der forsvinder meget varme gennem fontanellen og de små kan endnu ikke selv regulere varmen.

Han er ikke kold
Ja, var nemlig ude at købe en voksipose i går. Men tror jeg venter med at bruge den til at ikke kan være i liften mere..

Og han har også altid hat på

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

jamen så vil jeg ikke mene han har for lidt tøj på

Nej, tror jeg heller ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.