Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor meget tøj sover jeres i uden for?Har de dyne eller voksipose?
Og hvor gamle er de?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
her sover hun i en compipose...
hun sover i det tøj hun har på.. når det begynder at blive koldere får hun vanter på og en hat. men er ikke nødvendigt endnu
Maja88 skriver: her sover hun i en compipose... hun sover i det tøj hun har på.. når det begynder at blive koldere får hun vanter på og en hat. men er ikke nødvendigt endnu
okay. min søn på 3 mdr er nemlig blevet forkølet og hoster. han sover i bukser, body, langærmet og en trøje og hat. Så ligger han med dyne på
Anonym skriver: okay. min søn på 3 mdr er nemlig blevet forkølet og hoster. han sover i bukser, body, langærmet og en trøje og hat. Så ligger han med dyne på
oki men behøves ikke være fordi han ligger for koldt han er forkølet.
men da Aprilla kom til verden i marts sov hun i.
body. bluse. bukser. futter. en tyk trøje+ hat.. vanter og en slags sovepose som gik til midt på maven og så dynen over og et tæppe og så overlærredet
Benjamins'mor skriver: Benjamin er 10 mdr, indtil videre sover han i body, bukser, trøje, fleecetrøje, flyverdragt, vanter, hue og tykke strømper, og så har han både dyne og tæppe.
Benjamin er 10 mdr, indtil videre sover han i body, bukser, trøje, fleecetrøje, flyverdragt, vanter, hue og tykke strømper, og så har han både dyne og tæppe.
Ja okay. Så det måske for lidt jeg har på vores søn? Han har jo tykke strømper, bukser, body, langærmet t-shirts, hue, og en trøje + dyne?
Han er nemlig blevet forkølet så tænker om han har for lidt på?
Maja88 skriver: oki men behøves ikke være fordi han ligger for koldt han er forkølet. men da Aprilla kom til verden i marts sov hun i. body. bluse. bukser. futter. en tyk trøje+ hat.. vanter og en slags sovepose som gik til midt på maven og så dynen over og et tæppe og så overlærredet
Ja okay
132319 skriver: Kamille har en fleecedragt, en lille tynd hue og strik strømper på.Over sig har hun sin dyne
Kamille har en fleecedragt, en lille tynd hue og strik strømper på.Over sig har hun sin dyne
Okay
Anonym skriver: Ja okay. Så det måske for lidt jeg har på vores søn? Han har jo tykke strømper, bukser, body, langærmet t-shirts, hue, og en trøje + dyne? Han er nemlig blevet forkølet så tænker om han har for lidt på?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128