I dag undrer jeg mig over ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Nej vi har førs garantiplads fra 1/1 og opgaven skal afleveres d. 4/1, så jeg kan vist ikke rigtig vente så længe?

Og GIDER ikke (mind mig lige om det senere) skulle bruge hele min jul på eksamen igen igen igen.

Mon ikke du snart hører hvor I har fået plads til ham henne så? I århus er der besked to mdr før start

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Lilje82

Jeg er også ret sikker på at de tæller

Anmeld

9. november 2011

Mettemus

DK skriver:

For fanden... hvis vi nu havde skrevet en opgave om kommunikation og brug af et netforum, sååå.... så havde det hele måske bare været lidt sjovere Jeg har fået hevet en del af min krop af i dag så jeg har fri, og det med god samvittighed

Vidste jeg skulle have søgt ind på medievidenskab i stede for

Det er helt klart den bedste grund til at holde fri en dag - hvem er ikke fuldstændig ødelagt over at have sagt farvel til en så vigtig del af sin krop?

Kan den mon trækkes i to dage?

Anmeld

9. november 2011

Mettemus

Carina87 skriver:

De tæller helt sikkert Mette

Håber Frits sover, og du kan få læst og skrevet en hel masse! 

Godt, det var bare det jeg ville høre!

Han sover igen nu ... og jeg er igen på baby.dk

Anmeld

9. november 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Mon ikke du snart hører hvor I har fået plads til ham henne så? I århus er der besked to mdr før start

Det håber jeg. Jeg ringer i hvert fald til dem hvis vi ikke har hørt noget d. 1/12. Er det ikke bare fedt at den del bare har flasket sig?

Anmeld

9. november 2011

Mettemus

Lilje82 skriver:

Jeg er også ret sikker på at de tæller

Fantastisk - så er jeg jo godt igang

Anmeld

9. november 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Det håber jeg. Jeg ringer i hvert fald til dem hvis vi ikke har hørt noget d. 1/12. Er det ikke bare fedt at den del bare har flasket sig?

Jo det er rigtig fedt. Var til møde i mandags, og det gik fint. Han legede på gulvet og hyggede sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.