I dag undrer jeg mig over ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. november 2011

Mettemus

Om de anslag man skriver på baby.dk tæller med i den eksamensopgave, der ikke tager nær så mege form som den burde?

Hmmm....

Hvordan går det hos jer?

fra Mette - dette er IKKE en overspringshandling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Sofia

HEHEHE, jeg begynder først at læse til eksamen når Alfred starter i VS til dec.. har du fået plads til L?

Anmeld

8. november 2011

Mettemus

Sofia skriver:

HEHEHE, jeg begynder først at læse til eksamen når Alfred starter i VS til dec.. har du fået plads til L?

Nej vi har førs garantiplads fra 1/1 og opgaven skal afleveres d. 4/1, så jeg kan vist ikke rigtig vente så længe?

Og GIDER ikke (mind mig lige om det senere) skulle bruge hele min jul på eksamen igen igen igen.

Anmeld

8. november 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Hvornår skal du op og er det mundtligt eller skriftligt?

Anmeld

8. november 2011

Sofia

Jeg har en mundtlig eksamen den 24. jan. Så det er en god dato. Holder fri fra 22. dec til 2. jan har jeg besluttet! Du må igang nu, du skal da nyde at have fri i julen!!

Anmeld

8. november 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Jeg har en mundtlig eksamen den 24. jan. Så det er en god dato. Holder fri fra 22. dec til 2. jan har jeg besluttet! Du må igang nu, du skal da nyde at have fri i julen!!

Ja det er da en rigtig god dato - så er der også lige en uges tid til næste semesterstart (eller hvad ´- skal du have flere fag eller "bare" spesjalø?). Jeg har så tilgengæld fri heeeele januar, og det er jo også skønt.

Ja, skal i gang. Synes nu ikke det står helt slemt til, men der sker selvfølgelig heller ikke ret mege ad gangen når jeg kun kan lave noget når L sover. Og så sidde her på baby i stedet...

NU logger jeg af!

Anmeld

8. november 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Ja det er da en rigtig god dato - så er der også lige en uges tid til næste semesterstart (eller hvad ´- skal du have flere fag eller "bare" spesjalø?). Jeg har så tilgengæld fri heeeele januar, og det er jo også skønt.

Ja, skal i gang. Synes nu ikke det står helt slemt til, men der sker selvfølgelig heller ikke ret mege ad gangen når jeg kun kan lave noget når L sover. Og så sidde her på baby i stedet...

NU logger jeg af!

Lyder også skønt med fri i januar! Jeg mangler kun specialet efter denne eksamen. Jeg begynder på det til feb. Efter jeg har været til mundtlig eksamen regner jeg med vi tager en uge i sommerhus, og så går jeg igang når vi kommer hjem! Er begyndt at søge jobs, så må hellere igang med specialet også.

Anmeld

8. november 2011

DK

For fanden... hvis vi nu havde skrevet en opgave om kommunikation og brug af et netforum, sååå.... så havde det hele måske bare været lidt sjovere Jeg har fået hevet en del af min krop af i dag så jeg har fri, og det med god samvittighed

Anmeld

8. november 2011

CA

DK skriver:

For fanden... hvis vi nu havde skrevet en opgave om kommunikation og brug af et netforum, sååå.... så havde det hele måske bare været lidt sjovere Jeg har fået hevet en del af min krop af i dag så jeg har fri, og det med god samvittighed

Hvad har du fået hevet af? Det lyder godt nok ikke rart

Anmeld

8. november 2011

CA

De tæller helt sikkert Mette

Håber Frits sover, og du kan få læst og skrevet en hel masse! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.