Hvorfor taber jeg mig ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.425 visninger
19 svar
0 synes godt om
8. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg har tilmeldt mig madlog, og har skrevet som mål at tabe 1 kg om ugen. Det har været hårdt, men jeg har overholdt det. Men har på 3 uger kun tabt 600 g  Og jeg forstår virkelig ikke hvorfor.

Jeg spiser ALDRIG mere end den tilladte. Går en time om dagen og cykler en time til og fra arbejde hver dag. Desuden går jeg til zumba 2 gange om ugen.

Jeg spiser selvfølgelig sundt, bliver jeg nødt til for ikke at overskride det daglige kaloriebehov.

Men hvorfor pokker taber jeg mig næsten ikke, når jeg følger planen??? Fatter det ikke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Anonym trådstarter

Vil lige tilføje at jeg også måler mig, og intet nævneværdigt er sket

Anmeld

8. november 2011

UnderCover37

Er du startet op med motionen samtidig med at du er begyndt på madlog?

Skriver du motionen ind, får bonus og spiser for denne bonus?

Hvor mange kalorier må du få om dagen, med et vægttab på 1 kg i ugen?

Hvor ofte spiser du - og husker du at drikke væske nok?

Er det 3 uger siden du startede eller er det "bare" 3 uger hvor der ikke sker noget nævneværdigt?

Anmeld

8. november 2011

GitteC78

Hmmm svært at sige, jeg har aldrig selv prøvet madlog. Men har stor erfaring med weight watchers, man må spise alt bare i begrænset mængder...

Anmeld

8. november 2011

Sofia

Det forstår jeg sørme heller ikke. Jeg har haft succes med madlog. MEN det kom i ryk for mig, altså ikke sådan et halvt kilo om ugen som jeg ellers havde tilmeldt mig, nogle uger tabte jeg mig ikke, og så pludselig på en uge sagde vægten 1.5 kilo mindre.. så måske kommer det også i ryk for mig. Og måske taber du dig ikke fordi du dyrker motion og danner muskler, hvilket jo kun er godt, men de vejer mere. Synes det er sejt du træner!

Anmeld

8. november 2011

Anne85

Spiser du alle dine motions kalorier?? Selv har jeg sat min profil til 1/2 kg i ugen og så forsøger jeg ikke at spise mine motions kalorier - de resulterer så ofte bare i et større vægttab (hvis jeg altså vel og mærke overholder det ;-) det kan være svært at finde motivationen til de sidste par kilo ;-)

Anmeld

8. november 2011

aarhusmor

Prøver du at måle dig i cm istedet for på vægten? Når du nu motionerer får du jo tunge muskler istedet for fedt

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Er du startet op med motionen samtidig med at du er begyndt på madlog?

Skriver du motionen ind, får bonus og spiser for denne bonus?

Hvor mange kalorier må du få om dagen, med et vægttab på 1 kg i ugen?

Hvor ofte spiser du - og husker du at drikke væske nok?

Er det 3 uger siden du startede eller er det "bare" 3 uger hvor der ikke sker noget nævneværdigt?

Ja, jeg startede på motion samtidig, og skriver det ind.

Jeg må få 1100 kcal om dagen, så kommer dem jeg opsparer ved motion oveni. Jeg er ikke voldsomt overvægtig, vejer 75 kg og skal tabe mig 10 kg.

Startede for 3 uger siden.

Må nok indrømme at jeg er rigtig dårlig til at få nok væske. Og ofte bliver det cola light i stedet for vand  Mon det har noget at sige?

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

Sofia skriver:

Det forstår jeg sørme heller ikke. Jeg har haft succes med madlog. MEN det kom i ryk for mig, altså ikke sådan et halvt kilo om ugen som jeg ellers havde tilmeldt mig, nogle uger tabte jeg mig ikke, og så pludselig på en uge sagde vægten 1.5 kilo mindre.. så måske kommer det også i ryk for mig. Og måske taber du dig ikke fordi du dyrker motion og danner muskler, hvilket jo kun er godt, men de vejer mere. Synes det er sejt du træner!

Kan da være jeg bare skal have lidt mere tålmodighed så... er bare svært at blive ved med at holde motivationen

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

GitteC78 skriver:

Hmmm svært at sige, jeg har aldrig selv prøvet madlog. Men har stor erfaring med weight watchers, man må spise alt bare i begrænset mængder...

Det må man egentlig også med madlog. Der udregner den hvor mange kcal man skal have om dagen for at tabe sig det man nu har angivet, og så må man selv bestemme hvad man vil bruge kalorierne på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.