Depression, hvad fanden gør jeg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

Lise 26

Jeg vil lige starte med at give dig et

Jeg har selv været det et par gange, og det er ikke sjovt.. man er træt hele tiden, orker ingenting og har dårlig samvittighed over at huset flyder.. man vil så gerne få tingene ordet, men man kan ikke..

Mit råd vil være, at tage din kæreste med til lægen så han kan sætte sig ind i hvad du går igennem.. for han kan godt tro det er fordi du er doven, og vi ved jo begge at det slet ikke er rigitigt.

Så vil jeg sige til dig, at det er en god ide at indrage familien eller en god ven, som kan komme og hjælpe dig lidt med det praktiske i denne tid. det gjode min søster. Og jeg ved godt at de kæreste har en lang dag, men så må han lige hjælpe lidt til også..

Håber mine råd kan hjælpe en lille smule

Rigtig god bedring

Ps efter alle de artikler i medierne om brug af lykkepiller under garviditeten så vil jeg fraråde dette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

wamse

Jeg er i samme båd. Jeg fik konstateret en depression i april, men har uden tvivl båret rundt på den meget længere.

Jeg startede med det samme på anti-depressiv medicin og gik til samtaler med en psykolog.

Jeg er også studerende, og jeg er alene med 2 børn.

For 1½ måned siden fik jeg et tilbagefald, hvor jeg røg i et kæmpe hul. Jeg havde i forvejen kontakt med kommunen omkring min datter, og jeg lagde alle kort på bordet og fortalte hvor grimt det føltes inde i mig. Nu for jeg hjælp 2 timer i ugen til rengøringen, en hjemmehos pædagog hver uge, de betaler for at jeg kan gå til fitness, for at få brugt min krop på en anden måde og min datter får betalt kontingent til at gå til gymnastik fremover.

Jeg føler mig så godt taget om, at jeg nu er klar til at starte op i min uddannelse igen 

Anmeld

26. februar 2013

anonym22

hej med jer

Jeg er ny og fandt tråden her via google. Jeg har brug for at snakke med nogen. Kan se at denne tråd er gammel. Gad vide om I gider at svare på den

Vh

Anmeld

26. februar 2013

StudPsyk

Gaaarh, gammel tråd

Anmeld

26. februar 2013

StudPsyk

anonym22 skriver:

hej med jer

Jeg er ny og fandt tråden her via google. Jeg har brug for at snakke med nogen. Kan se at denne tråd er gammel. Gad vide om I gider at svare på den

Vh

Hvad vil du gerne have svar på?

Anmeld

26. februar 2013

Aagaard

Vil mægtig gerne hjælpe - men præcist hvad vil du gerne vide?

Anmeld

26. februar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Jeg er syg og har fået en dep.. Oven i man føler sig trist og har overhovedet ikke overskud til noget og så kan man blive mere dep.. Af at glo på rodet og man ikke har fået gjort noget ved det.. Jeg får naturmiddercin der hedder velzina man kan købe i matas og det har hjulpet på mig og man kan ikke blive afhening af det.. Det bedste for mig er dog at gå ved min psykolog hun hjælper rigtig meget letter min humør giver mig overskud det var hende der anbefalede mig velzina men ind til du får det beder skal du ikke slå dig selv i hovedet over at du ikke får lavet noget lad hver at sætte dig mål til næste dag vis du får lavet noget er det jo bare et kæmpe plus... Men vis du så ikke får lavet noget er det jo et kæmpe nederlag man ikke har brug for oven i men en stor til dig håber snart du får det beder

Anmeld

26. februar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Anna111 skriver:

Jeg er syg og har fået en dep.. Oven i man føler sig trist og har overhovedet ikke overskud til noget og så kan man blive mere dep.. Af at glo på rodet og man ikke har fået gjort noget ved det.. Jeg får naturmiddercin der hedder velzina man kan købe i matas og det har hjulpet på mig og man kan ikke blive afhening af det.. Det bedste for mig er dog at gå ved min psykolog hun hjælper rigtig meget letter min humør giver mig overskud det var hende der anbefalede mig velzina men ind til du får det beder skal du ikke slå dig selv i hovedet over at du ikke får lavet noget lad hver at sætte dig mål til næste dag vis du får lavet noget er det jo bare et kæmpe plus... Men vis du så ikke får lavet noget er det jo et kæmpe nederlag man ikke har brug for oven i men en stor til dig håber snart du får det beder

Sorry havede ikke set det var en gammel tråd. ?.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.