Har haft det sådan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. november 2011

Mother-love

Hej piger.
Ja jeg har jo Isabella på 5 måneder nu. Og har de sidste parmåneder gået og dagdrømt om den næste. Selvom min graviditet varhård pga mit piskesmæld. Så savner jeg simpelthen bare så meget at være gravid. Og efter jeg har fået Isabella så kan jeg virkelig mærke hvor meget kærlighed jeg har at give af. Og føler bare ikke jeg bliver " mæt" ved Isabella kun. Kæresten og jeg vil helt sikkerthave nr 2 men ved ikke hvornår. Jeg har tænkt meget på pb når Isabella er 1 år og 3 måneder ca. Men igen så er jeg ikke sikker for tænker at man på det tidspunkt kan slappe lidt mere af fordi hun er kommet i dagpleje. Og det er måske rart nok at hun er større så det måske ikke er nær så hårdt med nr 2? Jeg elsker og væremor og er velsignet med at min kærestegår hjemme hele dagen samme med mig. Men selvfølgelig stadig mig der laver det meste med hende.. Men det er jo også en kvindeting ikk? Hvornår synes i det er bedst at få nr 2 ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Mother-love

8. november 2011

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hæ, hæ kan ikke lade være at grine Præcis sådan havde jeg det også, vildt skruk og klar til det hele igen. Man er så fuld af kærlighed at man føler man kunne øse det ud over hele verden

Da Elias så nåede sine 8 mdr. så var jeg ved at være mør og småtræt af at gå hjemme og kun være ammehjerne og nusse nussepusse hyggemor 

Nu er Elias 10 mdr. og lige startet i vuggestue og jeg starter på arbejde på fredag og hold da op hvor jeg glæder mig til at komme ud og bruge mig selv igen på en almindelig voksenfacon. Så du kan godt regne ud at jeg er glad for at vi ikke gav efter for vores skrukhed

Anmeld

8. november 2011

Mother-love

Roselil skriver:

Hæ, hæ kan ikke lade være at grine Præcis sådan havde jeg det også, vildt skruk og klar til det hele igen. Man er så fuld af kærlighed at man føler man kunne øse det ud over hele verden

Da Elias så nåede sine 8 mdr. så var jeg ved at være mør og småtræt af at gå hjemme og kun være ammehjerne og nusse nussepusse hyggemor 

Nu er Elias 10 mdr. og lige startet i vuggestue og jeg starter på arbejde på fredag og hold da op hvor jeg glæder mig til at komme ud og bruge mig selv igen på en almindelig voksenfacon. Så du kan godt regne ud at jeg er glad for at vi ikke gav efter for vores skrukhed

Åhh jo det kan jeg godt se. Logisk set ved jeg jo også at nåralt kommer til alt så bliver det jo også dejligt at komme ud i verden. Men min situation er den at min fremtid er ret så usikker da jeg ved jeg nok ikke kommer iarbejde lige efter barsel pga mit piskesmæld. Derskal jeg nok i arbejdsprøvning osv for at finde ud af hvad jeg skal.... Men synes nu også at jeg savner ogkomme ud. Men jeg gik hjemme hele min graviditet så har også været længe hjemme nu. Men håber også detaftager lidt hé af vejen. For det ville nok ikke være det bedste at få en mere lige nu da min situation er så uvis.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.