Stik, jag og murren i underlivet?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.524 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. november 2011

babysteps

Hej allesammen

Jeg er 3+5 - 4+0 i dag (hvis jeg er gravid) - har prøvet at teste, men den viser negativ

Har dagligt murren og stik/jag i underlivet - i sær i venstre side.

Er det mon bare min mens der er på vej? Synes ikke jeg har følt disse jag/stik op til mens før, men samtidig tester jeg jo bragende negativt - så der er vel ikke noget håb om graviditet, for mig??

Andre der har oplevet noget lignende, om så det endte ud i graviditet eller menstruation??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Flødebollen

Hej med dig.

Sidste måned oplevede jeg nøjagtig det samme. Jeg regnede mig tilbage til, at det sagtens kunne være sandsynligt. Skulle have min mens torsdag, men den kom først lørdag.

MEGET lidt.. Havde ikke engang brug for hverken bind eller tampon. Testede flere gange, men negativ. Aner ikke, hvad det betyder.

Men jeg fik min mens.

Anmeld

8. november 2011

babysteps

Hmm, mystisk

Håber lidt, at min mens snart dukker op så, så vi snart kan komme i gang med projekt baby igen

Anmeld

8. november 2011

christina92

babysteps skriver:

Hej allesammen

Jeg er 3+5 - 4+0 i dag (hvis jeg er gravid) - har prøvet at teste, men den viser negativ

Har dagligt murren og stik/jag i underlivet - i sær i venstre side.

Er det mon bare min mens der er på vej? Synes ikke jeg har følt disse jag/stik op til mens før, men samtidig tester jeg jo bragende negativt - så der er vel ikke noget håb om graviditet, for mig??

Andre der har oplevet noget lignende, om så det endte ud i graviditet eller menstruation??

Jeg har det på samme måde i mit udnerliv sådan har det det været i snart tre uger. og jeg er nu 14 dage overtid.

Og du læste jo selv hvad lægen havde sagt til mig.

Jeg bliver også ved med at teste BRAGENDE negativ. troede slet ikke en test kunne være så negativ..

Håber snart du finder afklaring.

Anmeld

8. november 2011

babysteps

I lige måde, sødeste Christina92

Det mærkelige ved mig er, at jeg fik en svagt positiv test for 3 dage siden. Herefter har den kun været BRAGENDE negativ!

Har ikke taget nogen i dag. Venter på min mens dukker op, har nemlig maange mens-smerter.

Hvis den ikke er dukket op i morgen, prøver jeg at tage endnu en test

Anmeld

8. november 2011

christina92

babysteps skriver:

I lige måde, sødeste Christina92

Det mærkelige ved mig er, at jeg fik en svagt positiv test for 3 dage siden. Herefter har den kun været BRAGENDE negativ!

Har ikke taget nogen i dag. Venter på min mens dukker op, har nemlig maange mens-smerter.

Hvis den ikke er dukket op i morgen, prøver jeg at tage endnu en test

Hold da op en rutjsetur! Håber mens bliver væk!

Er det ikke noget med at man siger at hvis den er positiv er den positiv, men en negativ kan godt tage fejl?

Men ja vent nogle dage og test igen.

Jeg  for dig. Og håber der er en lille spira i din mavse.

Anmeld

8. november 2011

babysteps

christina92 skriver:

Hold da op en rutjsetur! Håber mens bliver væk!

Er det ikke noget med at man siger at hvis den er positiv er den positiv, men en negativ kan godt tage fejl?

Men ja vent nogle dage og test igen.

Jeg  for dig. Og håber der er en lille spira i din mavse.

Har læst nogle steder, at man åbenbart godt kan få en "falsk positiv" test, så tror desværre lidt, at det er det, jeg har oplevet

Men krydser fingre for os begge, og lad os håbe, at testen snart viser positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.