Velkommen til vores nye netbutik!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Zafir

Chalala85 skriver:

Det er gået super stærkt. Ja det er en del af indtægterne.. har jo en entreprise virksomhed også så der er nok at se til

Holddafest... :-) hvor fedt. Hvad bygger I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Zafir

3rollinger skriver:

de bab

Stort tillykke med "foedslen". 

Tak! Man kan vel godt kalde vores barn nr 3 Hehe. Men forhåbentlig bliver der indtægter og ikke kun udgifter ud af det her barn. ;-)

Anmeld

8. november 2011

Chalala85

Zafir skriver:

Holddafest... :-) hvor fedt. Hvad bygger I?

Ja det er super fedt.. puha vi bygger alt... renoverer alt osv. Pt er vi igang med at renoverer og udskiftet et tag i københavn.. Så skal vi forhåbentlig snat igang med at renoverer en hel ambassade, så der er nok at se til

Anmeld

8. november 2011

lycly

Zafir skriver:

Hvad sker der, når du prøver? Vi har fået indgangs skærm på, så Prøv med www.nordulf.dk uden skrå streg og det. :-)

Yay, nu kan jeg

Anmeld

8. november 2011

Kruse90

HURRAAA SØØDE ZAFIR

Hvor er den blevet flot Kan godt forstå du er vildt glad, hvor er det fedt altså...

Håber det kommer til at køre perfekt

Kram

Anmeld

8. november 2011

GønskE

Zafir skriver:

Så er det endelig sket!! - Det vi har arbejdet på så længe.

Vores netbutik er klar. www.nordulf.dk/shop

KIG forbi - måske køb en julegave...? Eller en lille ting til jer selv.

I må gerne sige tillykke.

Til alle mine dejlige baby.dk tøser er der rabat til de første 100 der køber i vores netbutik.

Skriv i rabatkodefeltet: BABY.DK RULES

Jeg er så glad så glad!! Jeg har drømt om det her siden jeg var barn. Min helt egen butik.

filigran hammeren, koster den 4500? for det der skrevet, det virker som en fejl, da resten koster 300 og der omkring

Anmeld

8. november 2011

Zafir

GønskE skriver:

filigran hammeren, koster den 4500? for det der skrevet, det virker som en fejl, da resten koster 300 og der omkring

Det er ikke en fejl. Selve hammeren koster 1250 kr, men på det billede, hvor de er i specielle tilbud og unikke varer, der er den monteret med kæde og terminaler Så det er en helt speciel vare. Ikke 'kun' en hammer

Anmeld

8. november 2011

Zafir

Chalala85 skriver:

Ja det er super fedt.. puha vi bygger alt... renoverer alt osv. Pt er vi igang med at renoverer og udskiftet et tag i københavn.. Så skal vi forhåbentlig snat igang med at renoverer en hel ambassade, så der er nok at se til

WAUW!!! - ER du 'bare' direktøren, eller er du også ude og svinge en hammer? ...

Vildt sejt!! - Jeg syntes det er fedt, når kvinder også forfølger deres drøm med at være selvstændig.

Anmeld

8. november 2011

Zafir

Kruse90 skriver:

HURRAAA SØØDE ZAFIR

Hvor er den blevet flot Kan godt forstå du er vildt glad, hvor er det fedt altså...

Håber det kommer til at køre perfekt

Kram

Ja - altså nu skulle vi gerne have nogen kunder Så har vi forhåbentligt råd til dankort betaling og sådan, inden aaaaaalt for længe.

Anmeld

8. november 2011

Chalala85

Zafir skriver:

WAUW!!! - ER du 'bare' direktøren, eller er du også ude og svinge en hammer? ...

Vildt sejt!! - Jeg syntes det er fedt, når kvinder også forfølger deres drøm med at være selvstændig.

hehe jeg er "bare" hende der sidder på kontoret og sørger for økonomien svigerfar svinger hammeren sammen med brormand og vores ansatte. Så har vi en salgs afd. og så sidder min bedre halvdel også herude og står for alt vores IT samt kampagner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.