Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zafir skriver: Hvad sker der, når du prøver??... :-$
Hvad sker der, når du prøver??... :-$
den skrev noget ed at siden ikke kunne åbnes fra linket... prøvede at google og selv skrive det i browserlinjen men samme besked kom frem... men lidt efter kunne jeg sagtens komme ind
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg kan ikke komme ind via linket... Den loader og loader uden der sker noget...
Mira0911 skriver: jeg kan ikke komme ind via linket... Den loader og loader uden der sker noget...
Zafir skriver: Hmmm. Ikke godt. Hvilken browser prøver du med?
Hmmm. Ikke godt. Hvilken browser prøver du med?
Chrome...
Stort tillykke . Min pc/netværk har svært ved at læse siden, det går ret langsomt men jeg sidder og kigger
Mira0911 skriver: Chrome...
Zafir skriver: Sært. Det må vi se om vi kan løse. Ellers er det kun på ie7 der har været problemer... Mmm
Sært. Det må vi se om vi kan løse. Ellers er det kun på ie7 der har været problemer... Mmm
Jeg kom ind efter laaang tid...
Rigtig fin er shoppen...
Stort tillykke med den...
Zafir skriver: Åh tak. :-) det er jo gået stærkt med din Shop ikke? Lever du af det nu? :-)
Åh tak. :-) det er jo gået stærkt med din Shop ikke? Lever du af det nu? :-)
Det er gået super stærkt. Ja det er en del af indtægterne.. har jo en entreprise virksomhed også så der er nok at se til
Zafir skriver: Så er det endelig sket!! - Det vi har arbejdet på så længe. Vores netbutik er klar. www.nordulf.dk/shop KIG forbi - måske køb en julegave...? Eller en lille ting til jer selv. I må gerne sige tillykke. Til alle mine dejlige baby.dk tøser er der rabat til de første 100 der køber i vores netbutik. Skriv i rabatkodefeltet: BABY.DK RULES Jeg er så glad så glad!! Jeg har drømt om det her siden jeg var barn. Min helt egen butik.
Så er det endelig sket!! - Det vi har arbejdet på så længe.
Vores netbutik er klar. www.nordulf.dk/shop
KIG forbi - måske køb en julegave...? Eller en lille ting til jer selv.
I må gerne sige tillykke.
Til alle mine dejlige baby.dk tøser er der rabat til de første 100 der køber i vores netbutik.
Skriv i rabatkodefeltet: BABY.DK RULES
Jeg er så glad så glad!! Jeg har drømt om det her siden jeg var barn. Min helt egen butik.
Stort tillykke med "foedslen".
Tillykke Den ser godt ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128