Min datter er startet op med samvær med far efter 2 år uden samvær. Han skulle så have hende fra i fredags til i dag, og jeg ringede fredag morgen for at fortælle, at hun hostede, men at der absolut intet mere var i det, for hun var frisk, uden feber, og fyldt af krudt
Han siger så at jeg jo må hente hende igen, hvis hun bliver syg, og nej det skal jeg ikke, det er hans ansvar at komme med hende. Det diskuterer vi et par gange frem og tilbage. Jeg snaææer med hende næste dag, og der er intet galt på nogen måde. 1½ time senere bliver jeg ringet op af ham, og han fortæller at hun er utrøstelig, dårlig og at hun savner mig. Jeg er selvfølgelig forundret over den store forandring indenfor 1½ time. Jeg snakker med hende, og hun fejler absolut intet. Hun er glad og frisk, og en del oppe at køre kan jeg høre. Jeg fortæller ham, at han bare skal sætter sig ned med hende, og hjælpe hende med at falde til ro.
10 min. efter får jeg en sms at hun kommer hjem, for hun savnede mig og var dårlig
Da han er kommer hjem til sig selv igen, efter at have afleveret hende, så ringer jeg ham op, for vi skal have snakket om det her.
Hun har slet ikke sover hos ham den forgangne at, men hos handes faster og hendes mand, som hun har mødt 3 gange.
Jeg har så så en datter, der i den grad er oppe at køre, for hun tåler ikke store forandringer pga af nogle ting i vores fortid, og jeg er indkaldt til netværksmøde omkring hende på fredag.
Men han har ikke lyst til at snakke om det, og begynder i stedet for at råbe af mig i telefonen.
Jeg bliver i den grad usikker på, om han er klar til at magte opgaven omkring vores datter, og bliver rigtig bange for om han reel har forandret sig.
Jeg har ikke snakket med ham siden, for jeg er simpelthen i tvivl om, hvad jeg skal gøre
Nogle der har lyst til at birage med deres syn på det her