hvodan kommer jeg igang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

AnneP

Anonym skriver:

Ja, rigtigt meget :/ 

har du evt prøvet at snakke med lægen om en evt henvisning til en diatist, nu du har den problemstilling!!! -bare en tanke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Dinna88

Anonym skriver:

Vil jo gerne droppe sukker og fedt, meeeen det er svært!  

Så lad være Der er ingen grund til at det bliver surt for dig, at være sund. Du har også brug for sukker og fedt.

Anmeld

7. november 2011

malliebooh

Anonym skriver:

Sagen er den at  jeg meget gerne vil tabe mig, men har simpelthen så svært ved at lave kost om og komme igang med motion :/ .. 

Min kæreste har ikke brug for at tabe mig så støtten derfra er der ikke, og kommer der heller ikke.. 

Jeg vejer altså 80 kg! JA 80!  og er kun 165 + jeg er 18... Jeg har været sygemeldt pga. mig og kæresten boede i en leglighed der var skimmelsvamp i :/ .. Er så endelig begyndt at komme igang igen efter 9 mdr. hjemme. lige pt. er jeg i praktik i en børnehave ( regner med at jeg kan komme i løntilskud) .. 

- Så jeg er jo ''kommet'' igang igen, men overskudet er ikke så stort. så ofte er det egentligt bare hurtigt mad til aften .. Den vane er jeg ved at lave om, så nu har jeg lavet en mad plan.. Godt nok ikke helt sund.. men normal mad.. 

Men jeg kan simpelthen ikke komme igang med at træne, løbe eller hvad jeg nu ellers også skal for at tabe mig.. Jeg har så meget brug for det.. !!! 

Jeg er begyndt at miste selvtilliden, og føler egentligt ikke at min kæreste/forlovede tænder på mig, men det mener han at han gør.. 

- Er der nogle der har nogle ''små'' råd.. Sådan at jeg bare kommer igang med vægttabet... 

lidt med kost og motion.. Der må meget gerne ske noget hurtigt Det kan vi jo bedst lide.. 

Vil gerne tabe mig nu, da mig og kæresten er begyndt på pb  

Knuuuus Og god aften til alle!

Det er ærgelig at du bor så langt væk, jeg er også 18 og mangler også at tabe mig.. men det er svært med motivationen, til trods for at målet er PB .. Så det kunne have været fint hvis vi kunne have motiveret hinanden :/

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

MalleH skriver:

Det er ærgelig at du bor så langt væk, jeg er også 18 og mangler også at tabe mig.. men det er svært med motivationen, til trods for at målet er PB .. Så det kunne have været fint hvis vi kunne have motiveret hinanden :/

ejj hvor træls, kunne ellerss være skont

Anmeld

7. november 2011

malliebooh

Anonym skriver:

ejj hvor træls, kunne ellerss være skont

Ja det kunne have været rigtigt fint, øv øv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.