Sagen er den at jeg meget gerne vil tabe mig, men har simpelthen så svært ved at lave kost om og komme igang med motion :/ ..
Min kæreste har ikke brug for at tabe mig så støtten derfra er der ikke, og kommer der heller ikke..
Jeg vejer altså 80 kg! JA 80!
og er kun 165 + jeg er 18... Jeg har været sygemeldt pga. mig og kæresten boede i en leglighed der var skimmelsvamp i :/ .. Er så endelig begyndt at komme igang igen efter 9 mdr. hjemme. lige pt. er jeg i praktik i en børnehave ( regner med at jeg kan komme i løntilskud) ..
- Så jeg er jo ''kommet'' igang igen, men overskudet er ikke så stort. så ofte er det egentligt bare hurtigt mad til aften
.. Den vane er jeg ved at lave om, så nu har jeg lavet en mad plan.. Godt nok ikke helt sund.. men normal mad..
Men jeg kan simpelthen ikke komme igang med at træne, løbe eller hvad jeg nu ellers også skal for at tabe mig.. Jeg har så meget brug for det.. !!!
Jeg er begyndt at miste selvtilliden, og føler egentligt ikke at min kæreste/forlovede tænder på mig, men det mener han at han gør..
- Er der nogle der har nogle ''små'' råd.. Sådan at jeg bare kommer igang med vægttabet...
lidt med kost og motion.. Der må meget gerne ske noget hurtigt
Det kan vi jo bedst lide..
Vil gerne tabe mig nu, da mig og kæresten er begyndt på pb
Knuuuus
Og god aften til alle!
Anmeld