så er der bestilt tid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. november 2011

Melanie Bjerre

...til gyne d. 30. i denne måned, og læge d. 16. i denne måned.. Jeg skal ha fundet ud af om jeg overhovedet kan blive gravid.. nu har vi jo prøvet længe og nu synes jeg det er tid til at få nogle svar på hvorfor der ikke sker noget?? Kæresten har fået tid til sædprøve hos lægen, så nu må vi se, håber det bedste

nogen der har prøvet det, for jeg har aldrig været til gyne, så ANER ikke hvordan det foregår, er det slemt? :I

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

christina92

Melanie-Marie92 skriver:

...til gyne d. 30. i denne måned, og læge d. 16. i denne måned.. Jeg skal ha fundet ud af om jeg overhovedet kan blive gravid.. nu har vi jo prøvet længe og nu synes jeg det er tid til at få nogle svar på hvorfor der ikke sker noget?? Kæresten har fået tid til sædprøve hos lægen, så nu må vi se, håber det bedste

nogen der har prøvet det, for jeg har aldrig været til gyne, så ANER ikke hvordan det foregår, er det slemt? :I

Det lyder spændene,  for jer!

Nej gyne er ikke slemt, altså det er da ikke ren underholdning, men for det meste går det hurtigt og gør ikke ret ondt. Bare husk at slappe af

Anmeld

7. november 2011

Melanie Bjerre

christina92 skriver:

Det lyder spændene,  for jer!

Nej gyne er ikke slemt, altså det er da ikke ren underholdning, men for det meste går det hurtigt og gør ikke ret ondt. Bare husk at slappe af

Ja okay, tak for det, er lidt mindre nervøs nu

Anmeld

7. november 2011

babymus77

Har ikke prøvet det, men overvejer også at henvende mig til min læge og blive set på;-))

Anmeld

7. november 2011

baby012

nej det er ikke noget at være nervøs for  

det går hurtigt, og gør ikke ondt, det vigtigste er at du slapper af så lægen kan komme til, ellers tager det længere tid, og kan gøre lidt ondt.. vær ikke bange hvis du bløder en smule bagefter, gjorde jeg første gang da jeg ikke kunne finde ud af at slappe af. 

det er ikke det mest behaglige i verdenen hehe. men er hurtigt overstået  

lyder rigtig spændende for jer 

bare husk det ikke nødvendigvis er dig den er gal med mandels kost osv. har også meget at sige, og om han indtager koffein, ryger, drikker osv.  

prøv evt at fdre ham med avokado  

Håber det bedste for jer  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.