Update:1 time tilbage, plz send mig noget babystøv piger!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

freiasmor

kimfrit skriver:

nårh.... så må jeg være en af den som hurtig prducere Hcg

Det er faktisk også den tydligste test vi har haft, den andre har været meget svage da vi mistede og der små blødte jeg også lidt  øv øv. men denne gang inden blod og tydelig test

så nu har jeg fødselsdag den 4/7, min datter den 28/7 og den lille ny(7,9,13) den 14/7(ca).

ja tror bestemt dit hcg stiger hurtigt når den er så fin allerede !

ej hvor sjovt at det ligger i samme måned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

kimfrit

Freismor skriver:

ja tror bestemt dit hcg stiger hurtigt når den er så fin allerede !

ej hvor sjovt at det ligger i samme måned

ja det er utroligt at det lige er ramt sådan hehe.

Så vi det også bliver en pige, så kan vi holde rigtig tøse mdr.
Jeg har altid regnet med jeg skulle have et august og et et maj barn, men nope alle i juli, det skal bare vise hvor lidt kontrol man har over det

Men du må da også ligge i juli mdr?

Anmeld

7. november 2011

Chr-Hei

kimfrit skriver:

Yes den var der!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og testene er rigtig tydelige positive, så man ikke er i tvivl.

Puha jeg ved ikke om jeg er mere nervøs nu end jeg var før!
Nu skal jeg bare klare den hen til uge 8 hvor abort risikoen falder ned til under 3%, men jeg håber godt nok man kan se noget når jeg skal op til min gyno om 14dage ca og alt er som det skal være

Tak fordi i sendte jeres babystøv, nu må vi bare håbe den bliver

Puha jeg er nervøs... og lykkelig

Kæmpe STORT tillykke ... Alt hvad jeg kan for den lille spire bliver derinde denne gang ..

Anmeld

7. november 2011

kimfrit

Chr-Hei skriver:

Kæmpe STORT tillykke ... Alt hvad jeg kan for den lille spire bliver derinde denne gang ..

Tak skal du have

Anmeld

7. november 2011

Malli

kimfrit skriver:

7 mdr og mistet 5 gange

Så vi håber den bliver derinde denne gang

Kæmpe tillykke ,jeg krydser for at den bliver derinde denne gang. For pyha, sikke da, 7 gange det må ha været hårdt! Vi har mistet 2 gange i træk nu, og jeg har en aftale med min læge om at næste gang jeg bliver gravid, så skal jeg ha noget medicinsk tilskud til at opretholde mit progesteron tal. Har i fået nogen form for hjælp, eftersom i har mistet så mange gange! Jeg krydser alt hvad der kan for jer denne gang! 

Anmeld

7. november 2011

kimfrit

Malli skriver:

Kæmpe tillykke ,jeg krydser for at den bliver derinde denne gang. For pyha, sikke da, 7 gange det må ha været hårdt! Vi har mistet 2 gange i træk nu, og jeg har en aftale med min læge om at næste gang jeg bliver gravid, så skal jeg ha noget medicinsk tilskud til at opretholde mit progesteron tal. Har i fået nogen form for hjælp, eftersom i har mistet så mange gange! Jeg krydser alt hvad der kan for jer denne gang! 

Nej kun "5" gange har vi mistet, men nej vi har ikke fået noget hjælp, da min læge ikke havde styr på sin ting og så var der over to mdr vente tid hos gynæ, så vi aftalte vi bare ville prøve den naturlige vej indtil vi skulle til samtalen

Og denne gang ser det ud som det lykkes, men en knald positiv test, det har vi ikke haft de andre gange

Anmeld

7. november 2011

freiasmor

kimfrit skriver:

ja det er utroligt at det lige er ramt sådan hehe.

Så vi det også bliver en pige, så kan vi holde rigtig tøse mdr.
Jeg har altid regnet med jeg skulle have et august og et et maj barn, men nope alle i juli, det skal bare vise hvor lidt kontrol man har over det

Men du må da også ligge i juli mdr?

ud fra egne beregninger kommer jeg til at have termin d. 6 juli medmindre jeg er længere henne end først antaget hvilket jeg tvivler på jeg er !

men åhh er simpelthen SÅ nervøs hele tiden ... jeg har jo os mistet før og det er bare hele tiden i baghovedet selvom man prøver og tænke positivt og alt muligt

Anmeld

7. november 2011

kimfrit

Freismor skriver:

ud fra egne beregninger kommer jeg til at have termin d. 6 juli medmindre jeg er længere henne end først antaget hvilket jeg tvivler på jeg er !

men åhh er simpelthen SÅ nervøs hele tiden ... jeg har jo os mistet før og det er bare hele tiden i baghovedet selvom man prøver og tænke positivt og alt muligt

årh jaaa, det kender jeg godt, sådan har jeg det også nu, men tør slet ikke håbe endnu, og jeg tænker bare at jeg skal nå til uge 8, hvor abot risikoen falder il under 3 %, derefter går jeg efter de 12 uger osv osv

Jamen så kan vi da rigtig følge hinanden

Anmeld

7. november 2011

freiasmor

kimfrit skriver:

årh jaaa, det kender jeg godt, sådan har jeg det også nu, men tør slet ikke håbe endnu, og jeg tænker bare at jeg skal nå til uge 8, hvor abot risikoen falder il under 3 %, derefter går jeg efter de 12 uger osv osv

Jamen så kan vi da rigtig følge hinanden

hihi ja jeg skal os bare forbi 8 uge, jeg skal til tryghedsscanning i næste uge - som min læge har henvist mig til efter lidt lokken ..
så håber jeg bare på at se hjerteblink osv !

og ja det kan vi da, kunne da være super hyggeligt, så krydser fingre for os begge

Anmeld

7. november 2011

Malli

kimfrit skriver:

Nej kun "5" gange har vi mistet, men nej vi har ikke fået noget hjælp, da min læge ikke havde styr på sin ting og så var der over to mdr vente tid hos gynæ, så vi aftalte vi bare ville prøve den naturlige vej indtil vi skulle til samtalen

Og denne gang ser det ud som det lykkes, men en knald positiv test, det har vi ikke haft de andre gange

Årh ups, undskyld! 5 gange, jeg læste lige forkert! 

Jeg håber virkelig den er der denne gang, og fedt at i klarede det selv! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.