Jul =)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
710 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. november 2011

HopinWishin

Jeg sidder lige i sofaen, med masser af tændte stearinlys og læser blade og spiser klemintiner

Og så kommer jeg til at tænke på jul!!

Hvad glæder I jer mest til i julen??=)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Maden og hyggen med familien

Anmeld

7. november 2011

birthee

HopinWishin skriver:

Jeg sidder lige i sofaen, med masser af tændte stearinlys og læser blade og spiser klemintiner

At vi for første gang skal holde jul hjemme med vores 2 børn  (caroline vil være næsten 9 mdr., og frederik er 4&frac12... så det bliver helt på vores præmisser - det bliver bare godt...

Anmeld

7. november 2011

stm2812

HopinWishin skriver:

Glæder mig til at skulle holde den første jul med min datter Og så selvfølgelig al hyggen julen bringer.

Anmeld

7. november 2011

CaWi

Simpelthen bare ALT!!!

Jeg er bare helt vild med julen (måske for megt hvis du spørger min kæreste) Men vi griner nu bare af det.

Men glæder mig til det hele.

Til at skulle til juletræs tænning oppe i byen, pynte op derhjemme, købe julegaver, maden, hyggen, og ikke mindst til at se julekalender. Ser dem alle, og hvis jeg en dag ikke får set dem, så er det altså helt forfærdeligt Skal lige siges jeg er 25, men jeg bliver altså simpelthen som et lille barn når det bliver jul.

Anmeld

7. november 2011

Mor til Mike

HopinWishin skriver:

Alt romantikken, at gå langs strøget og se de pyntede butikker, at høre julemusik og bage jule godter, og se julefilm og hygge med familien! og så selvfølgelig juleaften med alle gaverne og det lækre mad 

Anmeld

7. november 2011

HopinWishin

Hvor lyder det bare hyggeligt det hele!! =)

Jeg er også selv en stor juletosse!!

Jeg glæder mig til julegave ræset, julebag, julemaden, hygge med familien, traditioner... Og så håber jeg at det er den sidste jul hvor vi kun er min min kæreste og jeg...

Anmeld

7. november 2011

Happiness

CAWI skriver:

Simpelthen bare ALT!!!

Jeg er bare helt vild med julen (måske for megt hvis du spørger min kæreste) Men vi griner nu bare af det.

Men glæder mig til det hele.

Til at skulle til juletræs tænning oppe i byen, pynte op derhjemme, købe julegaver, maden, hyggen, og ikke mindst til at se julekalender. Ser dem alle, og hvis jeg en dag ikke får set dem, så er det altså helt forfærdeligt Skal lige siges jeg er 25, men jeg bliver altså simpelthen som et lille barn når det bliver jul.

Haha... Det kunne have været mig der skrev det indlæg Men det er jo godt at have et indre barn Især når det gælder julen!

Det er december måned der gør vinteren værd at have

Anmeld

7. november 2011

-Sigrid-

Mine forældre har inviteret min kæreste og jeg til jul, og det er hver især med deres kærester

Så vi bliver Peder og jeg, min bror, min mor og hendes kæreste, min far, hans kæreste og hendes børn...

Og især glæder jeg mig til at det er den sidste dag hvor jeg "ikke må" gå i fødsel, så datteren kan komme dagen efter hvis hun har lyst 

Anmeld

7. november 2011

foto på lærred

Julehygge med familien er det bedste

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Collager, lærreder, julekort og inviationer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.