Spar mange mange penge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.493 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. februar 2009

DK

Vi planlægger jo graviditet, og som den kontrol/lave-lister-freak jeg er, så vil jeg gerne have styr på hvad vi skal købe/hvad det koster og lign. inden vi går igang med projektet.

Så er det at jeg er faldet over engelske hj.sider med babyudstyr. Da pundet er SINDSYGT lavt i øjeblikket er der virkelig penge at spare. Da England er med i EU skal der ikke betales told/moms af tingene, da det ikke er særligt afgift-pålagte varer her i dk. (som ex. biler)

Et eksempel: Vi vil have en Bugaboo barnevogn med tilhørende footmuff og en maxi-cosi autostol og isofix beslag. Samlet pris i dk er 10.589 kr.

Samlet sæt af: ”Bugaboo Cameleon, Maxi-cosi cabrio autostol med esayfix isofix base, Bugaboo adapter og footmuff” set til 779 G.B. pund hos Bambino direct (10.589 kr. i dk – 779GB pund(6650 kr.) = besparelse på 3939kr! Det er så med gratis levering inden for england, men de sender også mod ekstra gebyr til udlandet.

Altså det er da en rimelig stor besparelse på HELT NYE VARER!!! Så næste gang i skal ud og anskaffe noget, så tjek lige ud hvad varerne koster hos vores kære naboer. I finder dagens kurs ved blot at skrive ex: "350 euro" i søge feltet hos google, så kommer det nøjagtige beløb i dk. kroner frem!!

http://www.bambinodirect.co.uk/details4.asp?ProductID=875&name=bugaboo-cameleon-package.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2009

Mormilla

Hvad så hvis der er noget i stykker eller det sker efter et år??? Hvordan er reglerne så???

Anmeld

12. februar 2009

DK

Mormilla skriver:

Hvad så hvis der er noget i stykker eller det sker efter et år??? Hvordan er reglerne så???

Så følger du reglerne om reklamation i England. De er nogenlunde som de danske. Ofte har kendte mærker også en udvidet garanti, og så kan man sende tingene direkte til dem istedet

Anmeld

12. februar 2009

Mormilla

DK skriver:

Så følger du reglerne om reklamation i England. De er nogenlunde som de danske. Ofte har kendte mærker også en udvidet garanti, og så kan man sende tingene direkte til dem istedet

Okay så lyder det da meget fornuftig...

Anmeld

25. april 2009

trine1989

hehe det er lige som jeg min kæreste griner oz af mig da jeg allerede skriver lister på hvad vi skal have og søger efter det bedste og priser osv. og planlægger hvad vi skal nå i huset.
og vi planlægger først at starte projektet om 6.8 mdr.

men mange tak for hjælpen det vil jeg lige kigge på og overveje...

Mange Knus Trine

Anmeld

25. april 2009

LauraLW

Nogen der kender nogle svenske butikker/hjemmesider? Tænker malmø og helsingborg.

Anmeld

25. april 2009

trine1989

den der footmuff er det ikk det samme som en voksipose+

Anmeld

25. april 2009

Christinahr

LauraLW skriver:

Nogen der kender nogle svenske butikker/hjemmesider? Tænker malmø og helsingborg.

der er en der hedder ajabaja.com, men det er kun tøj og sko... ellers kan du google

Anmeld

25. april 2009

Cille88

Vi planlægger jo graviditet, og som den kontrol/lave-lister-freak jeg er, så vil jeg gerne have styr på hvad vi skal købe/hvad det koster og lign. inden vi går igang med projektet.

Så er det at jeg er faldet over engelske hj.sider med babyudstyr. Da pundet er SINDSYGT lavt i øjeblikket er der virkelig penge at spare. Da England er med i EU skal der ikke betales told/moms af tingene, da det ikke er særligt afgift-pålagte varer her i dk. (som ex. biler)

Et eksempel: Vi vil have en Bugaboo barnevogn med tilhørende footmuff og en maxi-cosi autostol og isofix beslag. Samlet pris i dk er 10.589 kr.

Samlet sæt af: ”Bugaboo Cameleon, Maxi-cosi cabrio autostol med esayfix isofix base, Bugaboo adapter og footmuff” set til 779 G.B. pund hos Bambino direct (10.589 kr. i dk – 779GB pund(6650 kr.) = besparelse på 3939kr! Det er så med gratis levering inden for england, men de sender også mod ekstra gebyr til udlandet.

Altså det er da en rimelig stor besparelse på HELT NYE VARER!!! Så næste gang i skal ud og anskaffe noget, så tjek lige ud hvad varerne koster hos vores kære naboer. I finder dagens kurs ved blot at skrive ex: "350 euro" i søge feltet hos google, så kommer det nøjagtige beløb i dk. kroner frem!!

http://www.bambinodirect.co.uk/details4.asp?Produc tID=875&name=bugaboo-cameleon-package.html

Jeg har lige været inde på denne hjemmeside for at kigge og synes ikke man kan se om produkterne har de godkendelser de skal have og så synes jeg det ligner at de kun leverer til Irland og nogle andre steder, men ikke Danmark.? Nogle der ved noget om dette?

Anmeld

26. april 2009

LotteGabriella

husk at være opmærksom på at der er importtold på nogle varer.....kender ikke lige reglerne inden for EU, men for at være sikker så må I heller tjekke det hos SKAT Tror nu ikke det gælder tøj men man ved sgu aldrig!

Har f.eks. prøvet at købe smykker fra USA og der blev lige lagt næsten 40% af prisen oven i, som skulle betales inden udlevering af pakken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.