Vil gerne føde før tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

jeg forsøger virkeligt også at se det positive i situationen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

meeeeen, søde Sussie!

Sådan tænker man altså ikke når man kun har oplevte pks! Så vil man GERNE opleve de der 3-4 "snydeuger" med plukkeveer der bliver til lidt mere og så går i sig selv igen og netop som ts beskriver, den der med at hive fat i manden (om det er tlf eller vække ham om natten eller what ever) og siger "skat, det er nu".. den der lykkelige panik...

Jeg forstår godt TS!!

Men som jeg skrev så kan man jo tage en del af "bekymringerne" væk ved at holde fødselsdagen hemmelig

præcis 

jeg kan jo sagtens se det upraktiske i at jeg pludselig en nat står med veer og vi skal arrangere pasning af de store, og jeg har heller ikke lyst til at gå 14 dage over tid... men den der glæde og spænding over at kunne sige at "nu er det nu" og det hele panikker en smule... 

i stedet for at jeg ved at om 51 dage er lillebror her...

og det ved jeg jo... jeg ved jo at jeg ikke går 14 dage over tid... eller bare når til termin.... 

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Må jeg spørge hvorfor du skal have KS hvad er grunden til det?

self. må du spørge

min ældste kom ved AKS pga. svangerskabsforgiftning,

min datter var ved PKS pga hun lå forkert 

og efter 2 kejsersnit har jeg ingen valgmuligheder 3. gang, så skal jeg have PKS igen...

Anmeld

7. november 2011

Caroline86

Anonym skriver:

præcis 

jeg kan jo sagtens se det upraktiske i at jeg pludselig en nat står med veer og vi skal arrangere pasning af de store, og jeg har heller ikke lyst til at gå 14 dage over tid... men den der glæde og spænding over at kunne sige at "nu er det nu" og det hele panikker en smule... 

i stedet for at jeg ved at om 51 dage er lillebror her...

og det ved jeg jo... jeg ved jo at jeg ikke går 14 dage over tid... eller bare når til termin.... 

jeg forstår dig godt

Jeg tænker at du skal prøve at ringe til hosp. og få rykket datoen? måske kan de rykke dig og en anden hvis hele op-skemaet er fyldt op allerede (det er det IKKE 51 dage før tid )... Så kan I jo holde den nye dato hemmelig? Hvor mange dage før termin skal du have pks? Jeg fik det 8 dage før - på eget ønske! De ville helst vente til få dage inden, men jeg var sikker på min termin var forkert, så jeg sagde 8 dage før

Anmeld

7. november 2011

Benjamins'mor

Det var stik modsat ved mig, ingen vidste jeg skulle sættes igang den dag, ikke engang mig selv, så var overhovedet ikke forberet. Det var jeg træt af.

Anmeld

7. november 2011

1012lmp

Anonym skriver:

self. må du spørge

min ældste kom ved AKS pga. svangerskabsforgiftning,

min datter var ved PKS pga hun lå forkert 

og efter 2 kejsersnit har jeg ingen valgmuligheder 3. gang, så skal jeg have PKS igen...

Hvad så hvis du går igang før tid til de så alligevel ikke give dig KS?

Anmeld

7. november 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Hvis man går i fødsel før en PKS,så stopper man veerne,og fortager et AKS i steden for.

Anmeld

7. november 2011

Muffinmus

Men så sig da datoen er sat 3 dage tilbage......så de ikke ved det, sværere er det vel heller ikke at sige det f.eks bliver den 19 i stedet for den 16....

Anmeld

7. november 2011

M (:

MariaE skriver:

Men så sig da datoen er sat 3 dage tilbage......så de ikke ved det, sværere er det vel heller ikke at sige det f.eks bliver den 19 i stedet for den 16....

Nok nærmere "længere væk" (dvs. at KS er rykket til eks. d. 21 i stedet for d. 19), da de jo ellers opdager på dagen, at det ikke var der alligevel..

Anmeld

7. november 2011

DK

Når der er 1,5 uge til kan du bare ringe rundt og sige at du er blevet rykket 3 dage pga. travlhed. Og så er det en overraskelse alligevel, selv om du føder på den planlagte dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.