Vil gerne føde før tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.787 visninger
20 svar
0 synes godt om
7. november 2011

Anonym trådstarter

Ja, jeg har en drøm om at føde før tid.. 

ved godt det lyder lidt mystisk, så her er lige lidt baggrund...

jeg er gravid med mit 3. barn (32.uge) og da de to første er født ved kejsersnit, skal jeg også have det denne gang 

Havde håbet at jeg kunne føde selv, men det må jeg ikke.. og jeg har det ok med at skulle have kejsersnit..

men...

de sidste par uger er jeg begyndt at tænke meget, og er faktisk rigtig ked af det, ikke over at jeg skal have PKS, for jeg ved jo hvad jeg går ind til, og de to andre har være nogle gode oplevelser..

men, åhhh, jeg ville bare så gerne prøve at kunne ringe rundt til manden og sige "så er det nu skat" til familien og sige "tillykke, du er blevet mormor, morfar... osv.." 

i stedet for at alle ved på forhånd ved hvilken dato jeg skal føde, og flere har taget fri til det... ØV 

ihhh, det er frustrerende, self. er der fordele ved PKS, og dem prøver jeg at fokusere på, fx. kan man arrangere pasning af de store børn osv....

Alligevel går jeg hele tiden og fantaserer og ønsker at jeg selv går i fødsel  altså bare en dag eller to inden PKS...

Nogle gode råd til hvordan jeg kommer videre og bliver glad igen, for det er lidt opslidende at gå og være ked hele tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

*Louise*

I kan vel bare holde datoen hemmelig..... Gjorde vi mht igangsættelse

Anmeld

7. november 2011

henh01

jeg blev sat i gang med min den lille og jeg hadede også at folk vidste det.. Min svigermor der stressede img helt vildt fordi hun absolut ville være den første til at se det nyeste skud på stammen. Vi har planlagt at vi holder ALT hemmeligt næste gang - hvis vi får flere børn altså

Så må de blive irriteret det er jeg ligeglad med. Jeg vil kun fortælle det til mine forældre således de kan passe de store børn

Anmeld

7. november 2011

Caroline86

*Louise* skriver:

ja, det var også min første indskydelse

Sørg for at dem der skal passe de store ikke fortæller datoen videre til andre og så hold det for Jer selv indtil I er blevet forældre igen

Anmeld

7. november 2011

SussieThyssen

Du må prøve at trøste dig selv med, at DU i det mindste ved HVORNÅR dit barn bliver født.
Vi andre har gået der dag efter dag og ikke anet "bliver det i dag eller i morgen eller om en uge eller 14 dage?" når terminen nærmede sig..og ISÆR når man var gået over termin.
Manner hvor ER det frustrerende. Og man går der og bliver tungere og tungere, sover mere og mere elendigt, har ondt i kroppen, skal tisse hver anden time også om natten.

Nu har jeg både født normalt og også fået PKS og tro mig..det er SÅ fedt at vide at man ikke skal gennemleve de sidste mange dage, fordi man ikke aner hvornår bebsen kommer, men bare får flere og flere gener.
Så op med næbbet...du kan læne dig tilbage med største sindsro og sige, at du VED hvornår din bebs kommer og nyde det som en fordel.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

*Louise* skriver:

det er desværre for sent..

min far opdagede det en dag han var på besøg og jeg ikke lige havde tænkt over at brevet fra sygehuset lå frit fremme...

..og min far kan IKKE holde noget hemmeligt, selv om vi bad ham tie stille...så det var hurtigt ude i hele familien

Anmeld

7. november 2011

Caroline86

SussieThyssen skriver:

Du må prøve at trøste dig selv med, at DU i det mindste ved HVORNÅR dit barn bliver født.
Vi andre har gået der dag efter dag og ikke anet "bliver det i dag eller i morgen eller om en uge eller 14 dage?" når terminen nærmede sig..og ISÆR når man var gået over termin.
Manner hvor ER det frustrerende. Og man går der og bliver tungere og tungere, sover mere og mere elendigt, har ondt i kroppen, skal tisse hver anden time også om natten.

Nu har jeg både født normalt og også fået PKS og tro mig..det er SÅ fedt at vide at man ikke skal gennemleve de sidste mange dage, fordi man ikke aner hvornår bebsen kommer, men bare får flere og flere gener.
Så op med næbbet...du kan læne dig tilbage med største sindsro og sige, at du VED hvornår din bebs kommer og nyde det som en fordel.

Kærligst
Sussie

meeeeen, søde Sussie!

Sådan tænker man altså ikke når man kun har oplevte pks! Så vil man GERNE opleve de der 3-4 "snydeuger" med plukkeveer der bliver til lidt mere og så går i sig selv igen og netop som ts beskriver, den der med at hive fat i manden (om det er tlf eller vække ham om natten eller what ever) og siger "skat, det er nu".. den der lykkelige panik...

Jeg forstår godt TS!!

Men som jeg skrev så kan man jo tage en del af "bekymringerne" væk ved at holde fødselsdagen hemmelig

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

jeg forsøger virkeligt også at se det positive i situationen..

Anmeld

7. november 2011

1012lmp

Må jeg spørge hvorfor du skal have KS hvad er grunden til det?

Anmeld

7. november 2011

SussieThyssen

Caroline86 skriver:

meeeeen, søde Sussie!

Sådan tænker man altså ikke når man kun har oplevte pks! Så vil man GERNE opleve de der 3-4 "snydeuger" med plukkeveer der bliver til lidt mere og så går i sig selv igen og netop som ts beskriver, den der med at hive fat i manden (om det er tlf eller vække ham om natten eller what ever) og siger "skat, det er nu".. den der lykkelige panik...

Jeg forstår godt TS!!

Men som jeg skrev så kan man jo tage en del af "bekymringerne" væk ved at holde fødselsdagen hemmelig

Ja selvfølgelig...men nu skrev jeg jo også kun hvad jeg skrev, for at mundtre lidt op, som TS selv efterlyste..og igen..jeg kan da snakke med fordi jeg har prøvet begge dele, og så bestemt synes TS skal prøve at se det fra den side.

Anyway, så sad jeg også og tænkte, at man så skal prøve at holde datoen hemmelig, selvom det jo nok er svært.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.