Min fødsel d. 6/11-11

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Nitz - <3 David

1000 tak for jeres søde beskeder Hvor er i søde..
Det går stadig stille og roligt frem ad med ham.. Han døjer lidt med at holde mælken i maven.. men han får stadig nærring igennem navlen.. Han har tabt sig til 1008g.. men lægerne siger at det er ok. For alle hans tal ser fine ud..
Han er en lille bisse der rykker elektroder og sonde af, når han ikke liiige gider mere.. Men man kan jo også lige så godt sætte sygeplejerskerne på arbejde, når de nu alligevel er hos ham hele tiden.
Og brokke sig er han skam også god til Man ska jo ik finde sig i alt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

AnneH

Tillykke med ham.

Hvor er han fin, og hvor er det skønt at læse at hans tal er fine.

Anmeld

9. november 2011

Skønne Jønne

Tillykke med den lille trold

Det er dejligt at han har det så godt under disse omstændigheder..

Men jeg fik da også lige et chok - nu kommer det lige tæt nok på

Men fortsæt go' vind her fra

Anmeld

9. november 2011

Louiiiise

Ej, hold da op. Det havde jeg heller ikke lige regnet med at se i dette forum. Stort tillykke med bette manden, godt at han har det godt selvom omstædighederne. Han skal nok vokse sig stor og stærk Er squ lidt misundelig, vil også have min baby ud.

Anmeld

9. november 2011

Nitz - <3 David

Louiiiise skriver:

Ej, hold da op. Det havde jeg heller ikke lige regnet med at se i dette forum. Stort tillykke med bette manden, godt at han har det godt selvom omstædighederne. Han skal nok vokse sig stor og stærk Er squ lidt misundelig, vil også have min baby ud.

Kan godt forstå du gerne vil ha din bebs ud.. Men jeg ville nu ønske min stadig var i min mave.. For det er en hård omgang at få dm så tidligt.. Min søn ligger på stue med en der er født i uge 31+2 .. Og han havde helt klart også bedre at at blive et par uger.. De er meget små og i risiko for rigtig mange ting..

Anmeld

9. november 2011

Kageelsker

Nitz - <3 David skriver:

Ja så gad lillemanden åbenbart ikke bo i sin midlertidige bolig mere! Så januar baby blev natten til igår til nov. Baby..

Her er en kort beretning da jeg skriver fra min tlf.

Lørdag eftermiddag var Jakob og jeg en tur i hjørring for at købe en ny postkasse. Vi tog på mac d og spise. Da vi kig ud til bilen begyndte jeg at få plukveer. Som bare fortsætte med at komme lige i røven a hinanden. De blev mere og mere kraftige. Så jeg lagde mig på sofaen i håb om at de snart gik væk. Da jeg havde lagt der en time ca. Begyndte jeg at tage tid. 5-10 min mellem hver plukveer. Jeg ringede til fg. Hun sagde at det kunne være en blærerbetændelsen. så sgu komme der ind. Vi blev undersøgt og målt på kryds og tværs. Men hun ku hurtigt fortælle at det varvrigtige veer. Blev scannet. 3,7 cm åben. Så de ville prøve med vestop. Som bestanden desværre reagerede stressende på. De valgte derfor at overflytte mig til aalborg, da hjørring ikke er gearet til babyer født før uge 32.
Jeg ankommer til Aalborg sygehus ved 23 tiden. Blir igen vurderet af en masse læger. Som hurtigt kommer frem til at vi dropper vestop og påbegynder kejsersnit. For han skulle ikke stresses mere.
Kl. 01.15 kom min lille skat til verden.

1110g og 37,5 cm..
Han klare det hele super. Trækker selv vejret og reagere rigtig godt på det hele.. der kommer billeder når jeg lige får computeren sat til osv..

Stort tillykke med ham

Som stort set alle andre har skrevet, var det heller ikke liiige det jeg havde forventet da jeg loggede på! Men hvor er det dejligt at høre, at han har det godt, på trods af den noget tidlige ankomst.

Håber du kommer med lidt opdateringer hen af vejen så vi kan følge hans udvikling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.