Min fødsel d. 6/11-11

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

Nitz - <3 David

Malene76 skriver:

Rigtig hjertelig tillykke med jeres søn. Rigtig dejligt at høre at han har det godt på trods af den tidlige ankomst til verden.

KH Malene

Mange tak
Han har det godt under omstændighederne. Men han får en da en hård start. Men jeg er sikker på han er en fighter, som hans mor hihi..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

oOhelene&larsOo

Nitz - 29+ skriver:

Jeg havde kun lige mit tlf at skrive fra.. og den ville åbenbart ikke heelt være med til at smide et billede ind.. Men nu har jeg fået dat computeren til.. Så skal jeg bare liige ha billederne fra telefonen over på computeren.. Så skal jeg nok lige smide billeder på af den lille trold.. det er godt nok ikke nemt at se så meget på billederne.. For han er jo tilkoblet en masse udstyr. Og der går lige lidt inden det kan tages af.

Han er her før middag kommet under blåt lys.. Da hans blodprøver viste begyndende gulsol.. Og han har tabt sig til 1023g.. Men det er meget normalt at de taber sig de første døgn..Og der går et par uger før han begynder at tage på.

Hvor er det sødt af dig at tilbyde din hjælp.. det kunne være meget hyggeligt at få besøg når der der engang er lidt mere ro på osv.. Og når alle venner/familie medlemmer har været her..

Hvor er han dog bare en sød bette trold  han skal nok klare det selvom han ville ud noget kun før tid 

du siger bare til når der kommet ro på efter noget tid, og hvis du har tid og brug for det så kan vi finde ud af noget 

eeeej nu glæder jeg mig bare ENDNU mere til og se min lille bassemand 

Anmeld

7. november 2011

Nitz - <3 David

oOhelene&larsOo skriver:

Hvor er han dog bare en sød bette trold  han skal nok klare det selvom han ville ud noget kun før tid 

du siger bare til når der kommet ro på efter noget tid, og hvis du har tid og brug for det så kan vi finde ud af noget 

eeeej nu glæder jeg mig bare ENDNU mere til og se min lille bassemand 

Det kan jeg godt forstå.. Men lige nu kunne jeg godt liige vente ihvertfald en månede, eller to med at se ham.. Men når han nu ikke kunne vente med at møde os, så må vi jo ta den der fra..

Anmeld

7. november 2011

oOhelene&larsOo

Nitz - 29+ skriver:

Det kan jeg godt forstå.. Men lige nu kunne jeg godt liige vente ihvertfald en månede, eller to med at se ham.. Men når han nu ikke kunne vente med at møde os, så må vi jo ta den der fra..

hehe ja det rigtig nok 

det skal i nok klare 

Anmeld

7. november 2011

TbCp

Nitz - 29+ skriver:

Her er så lidt billeder af min smukke søn..

- Samt en stold farmand!

Billedet hvor jeg ligger med ham er fra igår aftes. Hvor han er 17 timer gammel.

Nååårhh det lille pus

Anmeld

7. november 2011

-Sigrid-

Ej hvor er han fin, stort tillykke med den lille mand 

Godt at se/læse at du har overskud til at være på så kort efter fødslen, det er da dejligt 

Anmeld

7. november 2011

Fru Aagaard

STORT tillykke med den lille dreng, hvor er han bare sød

Blev da helt forskrækket da jeg slog op i terminsgruppen og så en fødselstråd, men han skal nok klare det, den lille fighter

Tillykke til Jer begge med den dejlige lille dreng..

Anmeld

7. november 2011

Nitz - <3 David

Fru Aagaard skriver:

STORT tillykke med den lille dreng, hvor er han bare sød

Blev da helt forskrækket da jeg slog op i terminsgruppen og så en fødselstråd, men han skal nok klare det, den lille fighter

Tillykke til Jer begge med den dejlige lille dreng..

Mange tak ja det var bestemt heller ikke meningen at der skulle være sådan en tråd her inde endnu..
Men når man ikke har tålmodighed til at blive, så må man jo ud

Anmeld

7. november 2011

kekp

Nitz - 29+ skriver:

Ja så gad lillemanden åbenbart ikke bo i sin midlertidige bolig mere! Så januar baby blev natten til igår til nov. Baby..

Her er en kort beretning da jeg skriver fra min tlf.

Lørdag eftermiddag var Jakob og jeg en tur i hjørring for at købe en ny postkasse. Vi tog på mac d og spise. Da vi kig ud til bilen begyndte jeg at få plukveer. Som bare fortsætte med at komme lige i røven a hinanden. De blev mere og mere kraftige. Så jeg lagde mig på sofaen i håb om at de snart gik væk. Da jeg havde lagt der en time ca. Begyndte jeg at tage tid. 5-10 min mellem hver plukveer. Jeg ringede til fg. Hun sagde at det kunne være en blærerbetændelsen. så sgu komme der ind. Vi blev undersøgt og målt på kryds og tværs. Men hun ku hurtigt fortælle at det varvrigtige veer. Blev scannet. 3,7 cm åben. Så de ville prøve med vestop. Som bestanden desværre reagerede stressende på. De valgte derfor at overflytte mig til aalborg, da hjørring ikke er gearet til babyer født før uge 32.
Jeg ankommer til Aalborg sygehus ved 23 tiden. Blir igen vurderet af en masse læger. Som hurtigt kommer frem til at vi dropper vestop og påbegynder kejsersnit. For han skulle ikke stresses mere.
Kl. 01.15 kom min lille skat til verden.

1110g og 37,5 cm..
Han klare det hele super. Trækker selv vejret og reagere rigtig godt på det hele.. der kommer billeder når jeg lige får computeren sat til osv..

Stort stort tillykke. Er glad for at høre at både du og din lille dreng har det godt. Hvor er det vildt at du allerede har født, men ja hvis han ikke gider at være derinde mere, er der jo ingen grund til at blive der

Hvor er han skøn

Anmeld

7. november 2011

Møn-Mor

Aller først hjertelig tillykke med Jeres lille dreng.

Det var godt nok ikke liiige det jeg havde regnet med at læse herinde efter 2 dages fravær. Dejligt at høre, at han, efter omstændighederne har det godt.

Pøj pøj med den lille mand, som jeg er sikker på hurtigt vil vokse sig stor og stærk.

/Winnie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.