Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kofoed. skriver: Så er det ENDELIG blevet tid til, at jeg skal skrive fødsels info/updates. Fik kl 18:44 en sms hvor der stod "Lille pigen lyttede til sin mor med at hun måtte komme ud fra i aften. Jeg har veer!". Hun er siden blevet gradvis hårde i sine sms'er og har lang svar tid. De kommer hver 3. minut og vare minimum 45 sek og de gør mega nas, så er sikker på, at anette bliver moar til lille sophia inden natten er omme, wee. De sidder pt i bilen på vej til FG, hun updatere mig og jeg updatere videre i denne tråd, men laver en ny når hun så har født, wee, go nettehmus (tror faktisk ikke vestøv er nødvendigt, hun har ondt nok i forvejen  
Så er det ENDELIG blevet tid til, at jeg skal skrive fødsels info/updates.
Fik kl 18:44 en sms hvor der stod "Lille pigen lyttede til sin mor med at hun måtte komme ud fra i aften. Jeg har veer!". Hun er siden blevet gradvis hårde i sine sms'er og har lang svar tid.
De kommer hver 3. minut og vare minimum 45 sek og de gør mega nas, så er sikker på, at anette bliver moar til lille sophia inden natten er omme, wee.
De sidder pt i bilen på vej til FG, hun updatere mig og jeg updatere videre i denne tråd, men laver en ny når hun så har født, wee, go nettehmus (tror faktisk ikke vestøv er nødvendigt, hun har ondt nok i forvejen  
Uhh spændende!!! Og tillykke! Hepper!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Noget nyt?
Sucker for love skriver: Noget nyt?
Kofoed. skriver:Ja endelig. Det hele er gået så hurtig, at hun ikke kunne nå at skrive, men har lige fået besked om, at guldklumpen kom kl 2:34.
ihh hvor godt
stort tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128