Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kofoed. skriver: Gør jeg også, for 5 minutter siden skrev hun, at de stadig ventede på, at de kaldt ind...
Gør jeg også, for 5 minutter siden skrev hun, at de stadig ventede på, at de kaldt ind...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sucker for love skriver: Iiih ... kald dem så ind altsååå!!
Iiih ... kald dem så ind altsååå!!
Tror de er inde, hun har i hvert fald ikke skrevet i 14 minutter..
Frk-Lotusblomst skriver: Uh hvor er det ALTSÅ SPÆNDENDE.
Uh hvor er det ALTSÅ SPÆNDENDE.
Jahhh, ville sgi gerne stå ved siden af, så jeg vidste det samme som dem og samtidig. Hehe.
Kofoed. skriver: Jahhh, ville sgi gerne stå ved siden af, så jeg vidste det samme som dem og samtidig. Hehe.
Frk-Lotusblomst skriver: Hæhæ jaaaaaaa... Tør jo nærmest ikke gå i seng.. skal jo ikke misse noget.. hehe
Hæhæ jaaaaaaa... Tør jo nærmest ikke gå i seng.. skal jo ikke misse noget.. hehe
Hehe, sådan har jeg det også og jeg skal jo også update jer, hehe.
Kofoed. skriver: Tror de er inde, hun har i hvert fald ikke skrevet i 14 minutter..
Jamen de skal ikke alle sammen være inde ... en sød lille bebs skulle gerne være ude snaaaart
Sucker for love skriver: Jamen de skal ikke alle sammen være inde ... en sød lille bebs skulle gerne være ude snaaaart
Mente i jordemoderstuen til undersøgelse Men ja, hun skal UD NU.
Kofoed. skriver: Mente i jordemoderstuen til undersøgelse Men ja, hun skal UD NU.
Hehe det tænkte jeg nu også nok... men derfor må hun godt være ude alligevel.. VI VIL SE PRINSESSEN
Kofoed. skriver: Hehe, sådan har jeg det også og jeg skal jo også update jer, hehe.
Sucker for love skriver: Hehe det tænkte jeg nu også nok... men derfor må hun godt være ude alligevel.. VI VIL SE PRINSESSEN
Nemlig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128