Malene76 skriver:
Jeg har en kreativ svigerinde som lavede et eventyr som hun læste op til vores bryllup. Titlen er "Prinsessen og det heldige svin". Hun har lavet en billedbog fra "min cewe-fotobog" som handler om vores første møde og tiden derefter. Der er lagt billeder ind af os og ting der har relation til os. Da hun læste bogen op til brylluppet tog hun et par briller på og kaldte sig pædagog-Hanne og satte sig mellem os og bad os alle være stille og slå lyttelapperne ud, lige som man kan forestille sig en børnehavepædagog læser op. Bogen er jeg bare så glad for og jeg kan forestille mig at vi kommer til at læse den op for vores børn som en hver anden billedbog, bare med mor og far i hovedrollerne. Julie, min svigerinde, havde skrevet om prinsessen fra vest som mødte prinsen fra øst. Skøn bog med en dejlig fortælling. Sådan en bog kan jeg slet ikke anbefale nok og jeg er SÅ glad for den. Håber du finder ud af hvad der virker bedst for dig. Vi havde også almindelige taler, taler der rimede og to veninder der havde "stjålet" min dagbog og læste op af den. '
KH Malene
DU kan vel ikke smide et par billeder ind af bogen?
Min bror ska nemli giftes efter nytår og er så småt ved at finde på noget spændende/anderledes til deres bryllup, han gifter sig (hvor heldig kan man være) med min skønne veninde 
Anmeld