Underholdning til bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.235 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. november 2011

Mamalou

Kære alle der læser med!

Da jeg skal til bryllup hos en nær veninde, vil jeg gerne arrangere en form for underholdning. Jeg tænker ikke, at det skal være en tale eller sang, og er lidt på bar bund.

Er der mon nogle, der kan komme med et bud eller to på noget underholdning, der ikke nødvendigvis koster i flere tusinde kroners kassen. 

God aften!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Nettemor

Prøv evt at søge på emnet. Ved der har været et par tråde om det og har også selv kommet med ideer og hvis det er så kommer jeg gerne med dem igen men så bliver det lige imorgen hvor jeg ikke sidder med telefonen.

Anmeld

6. november 2011

Leneur

Mamalou skriver:

Kære alle der læser med!

Da jeg skal til bryllup hos en nær veninde, vil jeg gerne arrangere en form for underholdning. Jeg tænker ikke, at det skal være en tale eller sang, og er lidt på bar bund.

Er der mon nogle, der kan komme med et bud eller to på noget underholdning, der ikke nødvendigvis koster i flere tusinde kroners kassen. 

God aften!

Hvis du evt kender en der er meget god til at synge, ville du kunne finde en sang eller 2 der kendertegner deres forhold. Som betyder rigtig meget for dem. Vi gjorde det nemlig til min kusines bryllup men vi havde en proffesionel på, så det kostede noget men alle pengene værd, da min kusine stortudede.... Ellers en lille quizz som selvfølgelig også drejer sig om dem. Bare husk ikke at fylde for meget på.

Anmeld

7. november 2011

JeNoVa

Mon ikke du kan finde lidt inspiration på dette link:

http://www.festabc.dk/

Anmeld

7. november 2011

Malene76

Mamalou skriver:

Kære alle der læser med!

God aften!

Jeg har en kreativ svigerinde som lavede et eventyr som hun læste op til vores bryllup. Titlen er "Prinsessen og det heldige svin". Hun har lavet en billedbog fra "min cewe-fotobog" som handler om vores første møde og tiden derefter. Der er lagt billeder ind af os og ting der har relation til os. Da hun læste bogen op til brylluppet tog hun et par briller på og kaldte sig pædagog-Hanne og satte sig mellem os og bad os alle være stille og slå lyttelapperne ud, lige som man kan forestille sig en børnehavepædagog læser op. Bogen er jeg bare så glad for og jeg kan forestille mig at vi kommer til at læse den op for vores børn som en hver anden billedbog, bare med mor og far i hovedrollerne. Julie, min svigerinde, havde skrevet om prinsessen fra vest som mødte prinsen fra øst. Skøn bog med en dejlig fortælling. Sådan en bog kan jeg slet ikke anbefale nok og jeg er SÅ glad for den. Håber du finder ud af hvad der virker bedst for dig. Vi havde også almindelige taler, taler der rimede og to veninder der havde "stjålet" min dagbog og læste op af den. '

KH Malene

Anmeld

7. november 2011

sus82

Kender du programmet "hva´så Danmark"? Man kan godt bygge en quiz op om det, med forskellige typer spørgmål. fx. gæt en sang, eller "over eller under quizen" så kan man dele gæsterne i brudens og gommens side og lade dem konkurrere mod hinanden - det er mægtig sjov og det koster næsten ingen ting.

Anmeld

7. november 2011

Mamalou

nettemor skriver:

Prøv evt at søge på emnet. Ved der har været et par tråde om det og har også selv kommet med ideer og hvis det er så kommer jeg gerne med dem igen men så bliver det lige imorgen hvor jeg ikke sidder med telefonen.

Det prøver jeg lige - og vender tilbage, hvis ikke jeg får bid

Tak for tippet!

Anmeld

7. november 2011

Mamalou

Leneur skriver:

Hvis du evt kender en der er meget god til at synge, ville du kunne finde en sang eller 2 der kendertegner deres forhold. Som betyder rigtig meget for dem. Vi gjorde det nemlig til min kusines bryllup men vi havde en proffesionel på, så det kostede noget men alle pengene værd, da min kusine stortudede.... Ellers en lille quizz som selvfølgelig også drejer sig om dem. Bare husk ikke at fylde for meget på.

Jeg kender en, der kan spille trompet og har overvejet om der skulle spilles musik i kirken - da jeg synes det passer bedst her. Jeg ved bare ikke om det vil være nok, eller om der også forventes underholdning til festen... Jeg må undersøge, om jeg kan finde en der kunne synge en sang til brylluppet, for ideen er rigtig god!

Anmeld

7. november 2011

Mamalou

JeNoVa skriver:

Mon ikke du kan finde lidt inspiration på dette link:

http://www.festabc.dk/

Takker for linket! Jeg prøver lykken der

Anmeld

7. november 2011

Mamalou

Malene76 skriver:

Jeg har en kreativ svigerinde som lavede et eventyr som hun læste op til vores bryllup. Titlen er "Prinsessen og det heldige svin". Hun har lavet en billedbog fra "min cewe-fotobog" som handler om vores første møde og tiden derefter. Der er lagt billeder ind af os og ting der har relation til os. Da hun læste bogen op til brylluppet tog hun et par briller på og kaldte sig pædagog-Hanne og satte sig mellem os og bad os alle være stille og slå lyttelapperne ud, lige som man kan forestille sig en børnehavepædagog læser op. Bogen er jeg bare så glad for og jeg kan forestille mig at vi kommer til at læse den op for vores børn som en hver anden billedbog, bare med mor og far i hovedrollerne. Julie, min svigerinde, havde skrevet om prinsessen fra vest som mødte prinsen fra øst. Skøn bog med en dejlig fortælling. Sådan en bog kan jeg slet ikke anbefale nok og jeg er SÅ glad for den. Håber du finder ud af hvad der virker bedst for dig. Vi havde også almindelige taler, taler der rimede og to veninder der havde "stjålet" min dagbog og læste op af den. '

KH Malene

Det er bare en rigtig god idé! Jeg er nemlig ikke helt vild med taler, men det synes jeg at jeg kommer lidt udover med oplæsning fra en bog. En rigtig god til, at det kan gemmes som minde efter brylluppet! Den tror jeg lige jeg napper og skriver på listen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.