hvilken juniordyne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011

roenlund skriver:

Mange tak for svaret så ved jeg da hvad derer værd at kigge efter

Så er det jo bare med at komme igang med at checke netbutikkerne...

Selv tak. :-)

Vores søn har både sommerdyne og helårsdyne fra Quilt Of Denmark i mæket "Happy Kids." Disse kan klart anbefales. Han har dem dog i 70*100 cm. men de fås også i str, 100*140 cm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

roenlund

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011 skriver:

Selv tak. :-)

Vores søn har både sommerdyne og helårsdyne fra Quilt Of Denmark i mæket "Happy Kids." Disse kan klart anbefales. Han har dem dog i 70*100 cm. men de fås også i str, 100*140 cm.

kan du huske hvor du har købt dem?

Anmeld

6. november 2011

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011

roenlund skriver:

kan du huske hvor du har købt dem?

De er købt oppe i afdelingen for boligtekstil i Salling Aalborg. Nu ved jeg ikke, hvor du kommer fra i landet, men ellers kan du også få dem i Salling, der ligger i Århus.

Ellers ved jeg, at både Babysam og Ønskebørn også forhandler Quilt Of Denmark."

Det du bare skal huske, hvis du handler Babysam eller Ønskebørn er, at du oftest ikke får den samme grundige "Story telling" omkring produktet som hvis du handler i en afdeling for boligtekstiler, idet at det er deres speciale i en specifik afdeling eller butik for boligtekstiler.

Jeg siger ikke, at der ikke skal være nogle i enten Babysam eller Ønskebørn, der er skarpe på området, men oftest har de ikke det samme kendskab som i Salling, idet at Babysam og Ønskebørns sortiment vægter så mange andre varer end lige dyner.

Men har man ikke selv et godt kendskab til dyner, puder osv. er det selvfølgelig ikke til at hører, om de er velvidende eller ej.

Salling reklamations-politik er bare 10000000 gange bedre end i Babysam, hvis der skulle blive noget på et tidspunkt.

Anmeld

6. november 2011

K&S

roenlund skriver:

Kunne det være denne?

http://www.jysk.dk/4/31/49/552/4415100/a/catalog-sales

Ja, det lyder meget rigtigt...! Og den er altså super lækker  så lækker at jeg selv vil ønske mig en i julegave  (dog i voksenstr. )

Anmeld

6. november 2011

spj

roenlund skriver:

Kunne det være denne?

Den har min datter 2 af i babydyne og hun skal helt sikkert også ha den juniordyne. Den er super lækker. Fordelen ved den er, at den kan puttes i vaskemaskinen og den behøver ikke komme i tørretrumbler. Den tørrer ret hurtigt.
Kan klart anbefale den.

Anmeld

7. november 2011

K&S

spj skriver:

Den har min datter 2 af i babydyne og hun skal helt sikkert også ha den juniordyne. Den er super lækker. Fordelen ved den er, at den kan puttes i vaskemaskinen og den behøver ikke komme i tørretrumbler. Den tørrer ret hurtigt.
Kan klart anbefale den.

Anmeld

7. november 2011

K&S

roenlund skriver:

Kunne det være denne?

Jeg har lige tjekket Antons dyne og det er den her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.