Prinsesse, Spiderman eller giraf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.859 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ja, mulighederne er mange, og fantasien er endeløs, når børnenes yndlingstradition (udover jul, sommerferie og alle de andre gode) nærmer sig.

Nu er det nemlig snart tid til at finde sit indre barn frem og fejre fastelavn i de sejeste, sjoveste og smukkeste kostumer . Og hvis det kniber med at finde på, er dit barn sikkert i beredskab med masser af gode påhit, når dit barn skal indtage scenen i bedste fastelavnsstil. Så er det bare, om du selv kan følge med, når dit barns fantasi kører i højeste gear.

For sjov skyld kunne det være interessant at høre, hvad dit barn skal være til fastelavn - og måske kan vi lave en lille statistisk undersøgelse, der viser '09- trends inden for fastelavns-outfits. Og du kan måske blive inspireret, hvis der hersker fastelavns-blackout hjemme hos jer.

Så skriv herunder, hvad valget er faldet på i år.

Mvh
Karoline (med 1 stk Klokkeblomst, 1 stk løve og 1 stk mariehøne)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2009

fam.4xc

Karoline skriver:

Ja, mulighederne er mange, og fantasien er endeløs, når børnenes yndlingstradition (udover jul, sommerferie og alle de andre gode) nærmer sig.

Nu er det nemlig snart tid til at finde sit indre barn frem og fejre fastelavn i de sejeste, sjoveste og smukkeste kostumer . Og hvis det kniber med at finde på, er dit barn sikkert i beredskab med masser af gode påhit, når dit barn skal indtage scenen i bedste fastelavnsstil. Så er det bare, om du selv kan følge med, når dit barns fantasi kører i højeste gear.

For sjov skyld kunne det være interessant at høre, hvad dit barn skal være til fastelavn - og måske kan vi lave en lille statistisk undersøgelse, der viser '09- trends inden for fastelavns-outfits. Og du kan måske blive inspireret, hvis der hersker fastelavns-blackout hjemme hos jer.

Så skriv herunder, hvad valget er faldet på i år.

Mvh
Karoline (med 1 stk Klokkeblomst, 1 stk løve og 1 stk mariehøne)

Her kommer der til at blive 1 stk brudepige/prinsesse og 1 stk balletdanser

Caroline på snart 4 er til det store prinsesse skrud og har fået lov at få den smukke kjole på hun bar ved vores bryllup i sommers - så blir den da brugt mere end de få timer hun havde den på der I glitter har hun så valgt en hårbøjle med slør sat på og så skal hun da ha lidt på negle og øjne....
Catrine på lidt over 1 år vil jo det samme som storesøs men da jeg ik er så vild med de der varme syntetiske dragter må hun låne søsters ballet skørt og ha på til en body og et par strømpe bukser - hun er nok også nærmest ligeglad

Anmeld

12. februar 2009

DK

Kirstine vil være en sommerfugl i år. Så var vi nede og kigge på vinger i byen, men det var altså "fe-vinger" fordi de var små, ikke sommerfugle vinger der skal være store, forklarede hun mig Så nu må vi igang med selv at lave nogle KÆMPE sommerfugle vinger. Jeg har tænkt på at forme nogen af hegnstråd, og så "overtrække" dem med nogle gamle slør vi har liggende. Så kan vi sy pallietter og perler på, måske farve det lidt bagefter. Så skal vi også have sat de der lange følere på et pandebånd eller noget.
Jeg tænker at hun bare skal have strømpebukser og en "stram" langærmet t-shirt på til "krop". Så skal hun sminkes med mit sminke har hun bestemt, og have glimmer overalt Det bliver de sikkert glade for nede i BH, he he

Anmeld

12. februar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Min søn skal være superman. Mor her havde købt en fin tiger-dragt til ham, men det passede bestemt ikke herren. Så nu er et stk. supermans-dragt blevet indkøbt, og sønnike er lykkelig. Han er 2½.

Min datter skal være prinsesse. En prinsesse med vinger altså. Hun får en gymnastikdragt på, en tyl-skørt, diadem, øreringe, halskæde og fine sko... og selvfølgelig make-up

De bliver sååå fine...

Anmeld

12. februar 2009

fam.4xc

DK skriver:

Kirstine vil være en sommerfugl i år. Så var vi nede og kigge på vinger i byen, men det var altså "fe-vinger" fordi de var små, ikke sommerfugle vinger der skal være store, forklarede hun mig Så nu må vi igang med selv at lave nogle KÆMPE sommerfugle vinger. Jeg har tænkt på at forme nogen af hegnstråd, og så "overtrække" dem med nogle gamle slør vi har liggende. Så kan vi sy pallietter og perler på, måske farve det lidt bagefter. Så skal vi også have sat de der lange følere på et pandebånd eller noget.
Jeg tænker at hun bare skal have strømpebukser og en "stram" langærmet t-shirt på til "krop". Så skal hun sminkes med mit sminke har hun bestemt, og have glimmer overalt Det bliver de sikkert glade for nede i BH, he he

har lige set i H&M at de har nogle store farverige vinger

Anmeld

12. februar 2009

DK

fam.4xc skriver:

har lige set i H&M at de har nogle store farverige vinger

De er vist ikke store nok. Kirstine vil have dem fra gulv til over hovedet, da det er sådan en sommerfugl ser ud... Og det kan jeg jo ikke rigtig argumentere imod. Hun har jo ret den lille, he he. Så vi prøver at lave nogen.

Anmeld

12. februar 2009

fam.4xc

DK skriver:

De er vist ikke store nok. Kirstine vil have dem fra gulv til over hovedet, da det er sådan en sommerfugl ser ud... Og det kan jeg jo ikke rigtig argumentere imod. Hun har jo ret den lille, he he. Så vi prøver at lave nogen.

ja så store var de altså ik

Anmeld

12. februar 2009

Stumpen

Mathilde skal være care bear i år...

Siden hun var lille har det været den foretrukne bamse -totten på toppen bliver nusset væk, så da jeg faldt over dragten på gul og gratis til 50 kr. kunne jeg da ikke bladre videre

Anmeld

12. februar 2009

Stumpen

Hov vi hører da slet ikke til herinde endnu

Anmeld

12. februar 2009

novembermor

Herhjemme får vi en skøn prinsesse i lyserødt og guld. Havde egentligt ikke tænkt på at der kunne komme lidt på negle, øjne og kinder.
Det er far der skal gøre hende klar for morgenstunden, så jeg tror at jeg måske giver hende lidt neglelak på om aftenen.
Pigebarnet havde oprindeligt ønsket at være sørøver, men det nåede at skifte inden vi fik styr på kostumet.
Da vi stod i butikken for at købe udklædning hang sørøvertøjet lige ved siden af, men det havde absolut ingen interesse. Det havde den lyseblå prinsessekjole så heller ikke det skulle være lyserødt.
Min datter er 3 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.