Forstår det ikke helt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. november 2011

Musse21

Jeg skulle have haft min mens i dag men den er ikke kommet.

Var til skanning ´d. 25 okt. hvor hun fortæller jeg har et stort flot æg og at vi bare skal gå hjem og sexe Har taget en test som viste negativ. Men har meget ømme bryster og har det som om jeg skal have mens 

Mit spørgsmål er så og jeg overhovedet kan tæste positivt allerede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Kris89

De siger vel man normalt først kan teste positiv dagen efter forventet mens. måske du bare langsomt danner graviditesthormonet..?

hus på hormonet fordobles hver 2. dag, så måske du kan teste positiv i morgen eller overmorgen

Anmeld

6. november 2011

Rockertand

Musse21 skriver:

Jeg skulle have haft min mens i dag men den er ikke kommet.

Var til skanning ´d. 25 okt. hvor hun fortæller jeg har et stort flot æg og at vi bare skal gå hjem og sexe Har taget en test som viste negativ. Men har meget ømme bryster og har det som om jeg skal have mens 

Mit spørgsmål er så og jeg overhovedet kan tæste positivt allerede

Hvis du har en almindelig 28-dages cyklus, så burde du kunne teste på tirsdag. Hvis der er spottet et æg den 25. oktober, der var på vej til ægløsning, så kan der stadig gå nogle dage, og de dage skal du så lægge oveni - så et eller andet form for svar ville du nok kunne få i slutningen af næste uge.

De fleste kan teste 14 dage efter ægløsning, men det kræver jo så, at du ved, hvornår du har ægløsning.

Anmeld

6. november 2011

Musse21

Hun sagde jeg havde æggeløsning d. 25 okt og min cyklus er normal på 30-31 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.