Sødlig duft/lugt "down under"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

733 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. november 2011

babysteps

Ja, her kommer så liige et lidt personligt spørgsmål

Jeg har de sidste 2 dage oplevet sådan en meget sødlig duft "dernede" fra. Hmm, nogen der har erfaringer med det?

Det dufter/lugter nærmest som min mens, men har kun sådan lidt lotion agtigt udflåd

Jeg har regnet mig frem til, at jeg er 3+5-3+6 i dag, men kan ikke teste positivt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Mor010711

babysteps skriver:

Ja, her kommer så liige et lidt personligt spørgsmål

Jeg har de sidste 2 dage oplevet sådan en meget sødlig duft "dernede" fra. Hmm, nogen der har erfaringer med det?

Det dufter/lugter nærmest som min mens, men har kun sådan lidt lotion agtigt udflåd

Jeg har regnet mig frem til, at jeg er 3+5-3+6 i dag, men kan ikke teste positivt

Nu vil jeg ikke give dig nogle falske forhåbninger, men jeg lugtede... hmm... anderledes... gennem hele min graviditet. Ikke en rar lugt, men heller ikke sådan ubehagelig. Sådan lidt sødligt vil jeg sige. Så måske... 

Anmeld

7. november 2011

klmf

Svamp kan også give en lidt sødlig duft

Anmeld

7. november 2011

babysteps

Er helt sikker på, at det ikke er svamp! Burde være 3+5 i dag, men tester stadig negativt- så er nok desværre ikke gravid :-(

Anmeld

7. november 2011

Mor010711

babysteps skriver:

Er helt sikker på, at det ikke er svamp! Burde være 3+5 i dag, men tester stadig negativt- så er nok desværre ikke gravid :-(

Det er stadig tidligt. Gi' det nogle dage og så tjek igen  You never know 

Svamp giver også kløe og irritation

Anmeld

7. november 2011

Frk-Lotusblomst

babysteps skriver:

Vil bare lige sige at jeg, hvis jeg var gravid, ville være 4+1 idag og jeg tester negativt..

Sidst jeg var gravid testede jeg først positiv - svagt 4+4. Ikke for at give dig falske forhåbninger, men du er ikke engang 4+0 endnu og man kan jo sagtens teste positiv sent.

Held og lykke..

Anmeld

7. november 2011

babysteps

Hvor er i søde. Tusind tak for de dejlige opmuntrende ord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.