Må jeg se jeres pimpede puslepladser? ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

Mor til Mike

Nessie skriver:

I er da klar    Det ser flot ud

Hvor har I købt den skønne drage henne?

Mange tak ..

Uh jeg ved det ikke, desværre! det er en gave fra min mor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Nessie

Jeg har ikke lige billede her, men vi har sat små spejle op bag puslebordet.

Det var på opfordring af SP, for Daniel syntes ikke at det var ret sjovt at ligge på maven, men det hjalp med spejlene

Anmeld

6. november 2011

Giraffen

Misselbek skriver:

Ja, men så det godt der findes stickers  

Det er også det jeg er kommet frem til at der skal stickers op men de skal så helst kunne tåle fugt når det er på badeværelset

Anmeld

6. november 2011

Giraffen

baby84 skriver:

hvis jeg var dig ville jeg gøre følgende

- finde nogle søde wallstickers til væggen eller til at sætte på puslebordet yderside.

- eller evt hænge en hylde ovenover med et par farvede kurve og en sød hæklet bamse fx en ugle.

- Ved siden af kan du hænge en knagerække (evt ala eames med farvede bolde..kan fås i lille i tiger) eller små kroge. 

- På denne/disse kan du hænge et par søde hjemmesyede poser i noget fedtretro stof der evt matcher din bademåtte og håndklæderne.

Det overvejer jeg at gøre på vores bette badevær, hvis det bliver den løsning vi vælger

Ej det er nogle goe idéer det tror jeg helt sikkert jeg vil kigge på - og det med knagerne det har jeg slet ikke tænkt over

mange tak 

Anmeld

6. november 2011

baby84

Giraffen skriver:

Ej det er nogle goe idéer det tror jeg helt sikkert jeg vil kigge på - og det med knagerne det har jeg slet ikke tænkt over

mange tak 

velbekom. prøvede at sætte dette link ind med billeder af søde poser

http://www.stylerooms.dk/album/17

og så kan man få nogle rigtig søde tæpper til at ligge på puslepladsen fx af ugler se evt  amino.dk

Hvis jeg var dig ville jeg google fx retro pluseplads mm og gemme en masse billeder som giver dig inspiration inspiration..

Du må komme med et indlæg når du er færdig

Anmeld

6. november 2011

Giraffen

baby84 skriver:

velbekom. prøvede at sætte dette link ind med billeder af søde poser

http://www.stylerooms.dk/album/17

og så kan man få nogle rigtig søde tæpper til at ligge på puslepladsen fx af ugler se evt  amino.dk

Hvis jeg var dig ville jeg google fx retro pluseplads mm og gemme en masse billeder som giver dig inspiration inspiration..

Du må komme med et indlæg når du er færdig

Det vil jeg lige prøve

Det er så skønt at man lige ka få hjælp herindefra når man har set sig blind på sådan noget

Anmeld

6. november 2011

piadas

Vi har fået et Brio Pusle ophæng (det i metal (eller noget)) og det er fint og hvidt, men også liiidt kedeligt.

Det skal hænge ud på vores badeværelse så jeg har gået og tænkt lidt i måder man kan pimpe det lidt op

Vi skal ha en lille pige men jeg vil gerne have noget kønsneutralt så man også kan bruge det igen til en dreng (fx hvis det er klister på ophænget der ikke lige ka komme af)

Så kom glad og flash jeres pimpede puslepladser

Se evt. denne hjemmeside.

http://www.dimaria.dk/default.asp?mode=showproductcat&catid=346

De har rigtig mange fede wallstickers, synes jeg!

Anmeld

6. november 2011

Lone Jakobsen

har ikke lige billede af mit det ene. men det står i et hjørne. lige ovenover hænger en hvid hylde, og på hyldens underside har jeg klæbet nogle kraftige stickers med søde dyr. på væggen under hylden har jeg fundet en lille plakat med en helt masse små dyr på. 

på den anden væg har jeg lavet en masse dyr i Hama perler, som jeg har strøget og hængt op. det giver en helt masse at kigge på og "snakke om" uanset hvilken vej barnet vender sig.

Anmeld

6. november 2011

maria_wlt

Det som manden selv har lavet til mig 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. november 2011

Sifling

Sådan så vores ud inden vores lille dreng kom til verden, nu er der lidt flere ting proppet ind rundt omkring
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.