Må jeg se jeres pimpede puslepladser? ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.517 visninger
23 svar
0 synes godt om
6. november 2011

Giraffen

Vi har fået et Brio Pusle ophæng (det i metal (eller noget)) og det er fint og hvidt, men også liiidt kedeligt.

Det skal hænge ud på vores badeværelse så jeg har gået og tænkt lidt i måder man kan pimpe det lidt op

Vi skal ha en lille pige men jeg vil gerne have noget kønsneutralt så man også kan bruge det igen til en dreng (fx hvis det er klister på ophænget der ikke lige ka komme af)

Så kom glad og flash jeres pimpede puslepladser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Josephinesmor

Giraffen skriver:

Vi har fået et Brio Pusle ophæng (det i metal (eller noget)) og det er fint og hvidt, men også liiidt kedeligt.

Det skal hænge ud på vores badeværelse så jeg har gået og tænkt lidt i måder man kan pimpe det lidt op

Vi skal ha en lille pige men jeg vil gerne have noget kønsneutralt så man også kan bruge det igen til en dreng (fx hvis det er klister på ophænget der ikke lige ka komme af)

her er vores

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. november 2011

Giraffen

Josephinesmor skriver:

her er vores

Tak for indblikket

nøøj vidste slet ikke man ku få ko-motiverne som stickers, hvor kan man købe dem henne

Anmeld

6. november 2011

Maja_4000

Det ser ikke sådan ud længere .. Men her er da et billede af Carolines første pusleplads

Anmeld

6. november 2011

Giraffen

Maja_4000 skriver:

Det ser ikke sådan ud længere .. Men her er da et billede af Carolines første pusleplads

den er også fin men synes det er svært når det er et vægophæng på badeværelset, så er det ikke så 'hyggeligt' som sådan et flot skab du har

Anmeld

6. november 2011

Mor til Mike

Vores 

Anmeld

6. november 2011

Giraffen

Misselbek skriver:

Vores 

uha ja en uro ska vi også ha op derude men igen - det er bare sværere med vægophæng synes jeg :p

Men der ser hyggeligt ud og klar  

Anmeld

6. november 2011

Nessie

Misselbek skriver:

Vores 

I er da klar    Det ser flot ud

Hvor har I købt den skønne drage henne?

Anmeld

6. november 2011

baby84

Giraffen skriver:

hvis jeg var dig ville jeg gøre følgende

- finde nogle søde wallstickers til væggen eller til at sætte på puslebordet yderside.

- eller evt hænge en hylde ovenover med et par farvede kurve og en sød hæklet bamse fx en ugle.

- Ved siden af kan du hænge en knagerække (evt ala eames med farvede bolde..kan fås i lille i tiger) eller små kroge. 

- På denne/disse kan du hænge et par søde hjemmesyede poser i noget fedtretro stof der evt matcher din bademåtte og håndklæderne.

Det overvejer jeg at gøre på vores bette badevær, hvis det bliver den løsning vi vælger

Anmeld

6. november 2011

Mor til Mike

Giraffen skriver:

uha ja en uro ska vi også ha op derude men igen - det er bare sværere med vægophæng synes jeg :p

Men der ser hyggeligt ud og klar  

Ja, men så det godt der findes stickers  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.