Begregner:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

Darling<3

LilleLene skriver:

hvis du har den første sep er du 9+3 henne, ligesom mig

jeg ville nok ringe til lægen hvis jeg var dig

Det kunne være cool, så kunne vi jo følges af - og koncurerre om hvem der føder først når vi rammer uge 40 Hehe...

Jeg ringer til lægen imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Emily2012<3

Og forresten, så vil jeg skuda gerne lige se din test.. Jeg kan ikke teste selv jo.. Det er slet ikke spændende..

Anmeld

6. november 2011

Mettefpigen

Honey<3 skriver:

Okay, blev du sendt til scanning eller betalte i selv? Der er bare stor forskel på at skulle vente 7 uger eller 3-4 uger

Neej jeg ventede til NF scanningen  Det var lige en ca 7-8 uger jeg ventede på det... hihi...

Anmeld

6. november 2011

Darling<3

Mor til 2, snart 3 skriver:

ØØØØHH Honey<3 har slet ikke opfanget du var blevet gravid først stort tillykke..  Syntes du skal snakke med lægen om det.. og høre hvad h*n siger. og hvis ikke så må du hoppe i egne lommer.. Men når du er så usikker på hvornår du havde sidste mens, tror jeg da du vil blive scannet

Hihi... Takker søde!!

Jeg må ringe til lægen imorgen og forklare det til ham, så må jeg jo bare håbe på at han vil sende mg afsted, eller finder jeg selv pengene frem - vil jo gerne have et "præcis" ugetal at kunne gå ud fra

Men håber heltsikkert at jeg er de der 9+3 uger henne, så er der jo ikke nær så langt endnu - og så kan jeg snart fortælle min moar det

Anmeld

6. november 2011

LilleLene

Honey<3 skriver:

Det kunne være cool, så kunne vi jo følges af - og koncurerre om hvem der føder først når vi rammer uge 40 Hehe...

Jeg ringer til lægen imorgen

hehe jaah
Det bliver da kun en fornøjelse

Anmeld

6. november 2011

Darling<3

BJNGJ. skriver:

Og forresten, så vil jeg skuda gerne lige se din test.. Jeg kan ikke teste selv jo.. Det er slet ikke spændende..

Kan du ikke selv teste?? Det er vel fordi du er så langt henne

Anmeld

6. november 2011

Emily2012<3

Honey<3 skriver:

Kan du ikke selv teste?? Det er vel fordi du er så langt henne

Jeg har ikke testet.. Det er jo ikke sjovt mere..

MEN elsker nu at se andres teste..

Så frem med den..

Anmeld

6. november 2011

camillakrath

Honey<3 skriver:

Hvis jeg skal tage fra sidst jeg VED jeg havde mens, så er jeg jo 9+3 uger henne Håber det er rigtigt, men er sku bare i tvivl

Krydser fingre  Men ja .. De er sgu nogen fedterøve

Men ellers så synes jeg også at de scanninger vi købte var alle pengene værd

Anmeld

6. november 2011

Darling<3

Her er et billed af alle testene

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. november 2011

Darling<3

Mettefpigen skriver:

Neej jeg ventede til NF scanningen  Det var lige en ca 7-8 uger jeg ventede på det... hihi...

Hvis man ved hvor længe man skal vente, så er det heller ikke såååå galt, men jeg ved jo ikke om jeg skal vente 7 uger eller 3-4 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.