Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
camillakrath skriver: De plejer at være ret nærige med de scanninger, med mindre der er noget galt, så tror jeg tror han vil sætte en "ca" termin og så sige at du får endelig svar til NF Vi betalte selv får flere scanninger gennem graviditeten, så fik allerede en termin til scanning i uge 7
De plejer at være ret nærige med de scanninger, med mindre der er noget galt, så tror jeg tror han vil sætte en "ca" termin og så sige at du får endelig svar til NF
Vi betalte selv får flere scanninger gennem graviditeten, så fik allerede en termin til scanning i uge 7
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sofia skriver: Okay, hvis det var mig ville jeg nok købe en tryghedsscanning så jeg var på den sikre side, det koster vist kun ca. 500. mener det var det vi gav.
Okay, hvis det var mig ville jeg nok købe en tryghedsscanning så jeg var på den sikre side, det koster vist kun ca. 500. mener det var det vi gav.
Honey<3 skriver: Jeg synes jo bare der er stor forskel på at skulle vente 7 uger eller 3-4 uger.. Hvad nu hvis den mangler en arm eller andet, så vin jeg da virkelig gerne have muligheden for at vælge fra hvis det kom dertil..
Jeg synes jo bare der er stor forskel på at skulle vente 7 uger eller 3-4 uger.. Hvad nu hvis den mangler en arm eller andet, så vin jeg da virkelig gerne have muligheden for at vælge fra hvis det kom dertil..
Jeg forstår dig virkelig godt. Men jeg tror han regner fra dengang du sidst er sikker på at du havde rigtig mens - og så kan det jo kun komme dig til gode. For så vil de jo bare sætte dig tilbage til NF hvis det er.
Honey<3 skriver: Doubletesten??? Hvad er det? Jeg tænker bare at det er rimelig relevant at vide det meste præcise uge tal
Doubletesten??? Hvad er det? Jeg tænker bare at det er rimelig relevant at vide det meste præcise uge tal
Doubletesten er den man tager sammen med Nakkefoldsscanningen - forstået på den måde at de sammenholder en blodprøve fra dig med tykkelsen på babys nakkefold og ud fra det beregner de risikoen for kromosom-fejl - og det er noget med at man skal være minimum x antal uger henne før man kan få taget blodprøven
Hvis både du og lægen har testet dig positiv, og du så siger du ikke aner noget om hvor langt henne du kan være og du ikke kan huske din sidste mens, så bliver du vist nok sendt til scanning, så lægen er helt sikker på hvor langt du er..
Honey<3 skriver: Hej pigerne Jeg sidder egenligt og tror jeg har regnet forkert mht ugerne.. Jeg har luret i min kalender og sidste mens jeg har skrevet ned var den 1 september.. Jeg er overovedet ikke sikker på om jeg har haft det siden, så hvordan kan jeg få svar på præcis hvor langt jeg er henne?? Kan jeg ringe til løgn imorgen og forklare at jeg er blevet meget i tvivl om hvornår jeg sidst havde mens og så blive sendt til scanning?? Håber der er nogle som kan svare
Hej pigerne Jeg sidder egenligt og tror jeg har regnet forkert mht ugerne.. Jeg har luret i min kalender og sidste mens jeg har skrevet ned var den 1 september.. Jeg er overovedet ikke sikker på om jeg har haft det siden, så hvordan kan jeg få svar på præcis hvor langt jeg er henne?? Kan jeg ringe til løgn imorgen og forklare at jeg er blevet meget i tvivl om hvornår jeg sidst havde mens og så blive sendt til scanning?? Håber der er nogle som kan svare
hvis du har den første sep er du 9+3 henne, ligesom mig jeg ville nok ringe til lægen hvis jeg var dig
ØØØØHH Honey<3 har slet ikke opfanget du var blevet gravid først stort tillykke.. Syntes du skal snakke med lægen om det.. og høre hvad h*n siger. og hvis ikke så må du hoppe i egne lommer.. Men når du er så usikker på hvornår du havde sidste mens, tror jeg da du vil blive scannet
camillakrath skriver: Jeg forstår dig virkelig godt. Men jeg tror han regner fra dengang du sidst er sikker på at du havde rigtig mens - og så kan det jo kun komme dig til gode. For så vil de jo bare sætte dig tilbage til NF hvis det er.
Hvis jeg skal tage fra sidst jeg VED jeg havde mens, så er jeg jo 9+3 uger henne Håber det er rigtigt, men er sku bare i tvivl
Giraffen skriver: Doubletesten er den man tager sammen med Nakkefoldsscanningen - forstået på den måde at de sammenholder en blodprøve fra dig med tykkelsen på babys nakkefold og ud fra det beregner de risikoen for kromosom-fejl - og det er noget med at man skal være minimum x antal uger henne før man kan få taget blodprøven
Jeg må prøve at ringe til lægen imorgen, så må han kunne hælpe mig lidt ud af tvivlen
Honey<3 skriver: Jeg må prøve at ringe til lægen imorgen, så må han kunne hælpe mig lidt ud af tvivlen
Go ide sikker på han nok skal kunne finde en løsning
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128