Hej alle,
Jeg måtte lige svare på denne tråd, da jeg nu her for 10 min. siden, fik mig en kæmpe forskrækkelse.... 
Jeg vågnede fra min nattesøvn, ved at jeg skulle tisse. Og der, til min store forskrækkelse, var mit tis helt lime grønt.. Der gik et sug igennem hele krop, og jeg sprang ind for at tænde min computer, for at slå op hvad dette kunne være samt for at få be- eller afkræftet min væreste frygt, svangerskabsforgiftning....
Jeg faldt som sagt over denne tråd, og det hjalp overhovedet ikke på min frygt, så jeg greb mobilen og ringede til fødemodtagelsen for at få af vide om det var svangerskabsforgiftning. Jeg fortalte min historie i telefonen, og jordemoderen svarede smilende tilbage, at "det havde hun godt nok aldrig hørt om før og heller ikke at man skulle få grønt tis af svangerskabsforgiftning, har du spist noget anderledes end du plejer?" spurgte hun nysgerrigt. Jeg tænkte mig godt om, og til min store overraskelse kom jeg flovt i tanker om at, jeg havde spist and med brune kartofler og rødkål til aftensmad. "ja, se det kunne godt være det", sagde hun smilende, " men ring lige til din læge i morgen, hvis det ikke er gået væk og spurgte om jeg havde andre "symptomer", og det havde jeg ikke. Nu er jeg mere rolig!! 
Så jeg ville bare lige komme med en beroligende og logisk forklaring på hvad det måske også kunne være... Men, reagerer nu alligevel, hvis der er noget der er anderledes, end det plejer at være
Nu vil jeg prøve at sove igen 
Rigtig held og lykke til alle jer dejlige gravide tøser med jeres graviditet 
Knus fra Tvillingen82, termin d. 20.02.2012 - uge 26
Anmeld