Grøn urin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.967 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. november 2011

Mussen2

Jeg synes, at jeg de sidste par dage har haft grønlig tis og har tænkt på om det er ok/helt normalt? Jeg er gravid i uge 27

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

FamilenStorm

Mussen2 skriver:

Jeg synes, at jeg de sidste par dage har haft grønlig tis og har tænkt på om det er ok/helt normalt? Jeg er gravid i uge 27

Hm.. Nej vil jeg ikke sige er okey.. Ved at fostervandet bliver grønt ved svangerskabsforgiftning, men ved ikke med urin.. Men jeg vil ringe til vagtlægen eller FG med det samme!!

Anmeld

6. november 2011

Lotus86

Jeg synes bestemt du skal ringe til fødegangen, synes ikke det lyder helt normalt.

Anmeld

6. november 2011

Zelinasmor

Jeg har været ude for det samme. Mit viste sig at være streptokokker i underlivet. Og det skal behandles med det samme. Ring til vagtlægen.

Anmeld

6. november 2011

TaAsJu

Vil og sige sig til vagtlæge eller fg

Anmeld

6. november 2011

Mussen2

Jeg har været ude for det samme. Mit viste sig at være streptokokker i underlivet. Og det skal behandles med det samme. Ring til vagtlægen.

Havde du andre symptomer, for det synes jeg ikke jeg har. Dog er jeg øm på maveskidet, særligt omkring navlen....

Anmeld

6. november 2011

Zelinasmor

Mussen2 skriver:

Havde du andre symptomer, for det synes jeg ikke jeg har. Dog er jeg øm på maveskidet, særligt omkring navlen....

Nej det havde jeg ikke. Der er som regel ikke rigtigt symptomer på det. Derfor er det ikke tit at det bliver opdaget. Men hvis du aflevere en urin prøve hos lægen og ber dem sende den ind til tjek, så skulle du gerne få svar

Anmeld

6. november 2011

Mussen2

xoxotasha skriver:

Nej det havde jeg ikke. Der er som regel ikke rigtigt symptomer på det. Derfor er det ikke tit at det bliver opdaget. Men hvis du aflevere en urin prøve hos lægen og ber dem sende den ind til tjek, så skulle du gerne få svar

Jeg havde også tænkt mig t afleverer en urinprøve hos lægen i morgen, men bliver da helt nervøs nu for om det kan vente? Jeg synes jo ikke jeg har det skidt eller noget, kun ondt i maveskindet

Anmeld

6. november 2011

Zelinasmor

Mussen2 skriver:

Jeg havde også tænkt mig t afleverer en urinprøve hos lægen i morgen, men bliver da helt nervøs nu for om det kan vente? Jeg synes jo ikke jeg har det skidt eller noget, kun ondt i maveskindet

Synes under alle omstændigheder at du skal ringe til vagtlægen. Og fra du aflevere urin prøven går det jo alligevel en 4 dage før du får svar. Men ring til vagtlægen. Man skal aldrig bare se tiden an når det handler om sin lille bebs!

Anmeld

6. november 2011

Mussen2

xoxotasha skriver:

Synes under alle omstændigheder at du skal ringe til vagtlægen. Og fra du aflevere urin prøven går det jo alligevel en 4 dage før du får svar. Men ring til vagtlægen. Man skal aldrig bare se tiden an når det handler om sin lille bebs!

Jeg synes ikke at det virker grønt mere - og er i tvivl om det skyldes et andet lys på badeværelset end jeg er vant til - har nemlig været på weekend ophold.

Jeg afleverer en prøve hos lægen i morgen og plejer at have svar samme dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.