Hjælp til hvornår jeg kan teste!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. november 2011

babysteps

Hej piger,

Jeg havde ægløsningsslim søndag d.23 okt og om mandagen d.24 okt, havde jeg en lille blødning.

Mit spørgsmål er så, tror i at jeg (hvis jeg er gravid) så skal regne fra en af de dage, eller kan min ægløsning først have kommet senere, selvom mit ægslim og blod var der?? (Sorry detaljerne)

Har testet både i går og i dag, og testen viser negativ  Er alt håb så bare ude??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

madsenmor

babysteps skriver:

Hej piger,

Jeg havde ægløsningsslim søndag d.23 okt og om mandagen d.24 okt, havde jeg en lille blødning.

Mit spørgsmål er så, tror i at jeg (hvis jeg er gravid) så skal regne fra en af de dage, eller kan min ægløsning først have kommet senere, selvom mit ægslim og blod var der?? (Sorry detaljerne)

Har testet både i går og i dag, og testen viser negativ  Er alt håb så bare ude??

så burde du kunne teste søndag i næste uge der skal jo gå 14 dage fra æl til test... at der var lidt blod om kring æl er helt normalt... for at der er bid

Anmeld

6. november 2011

babysteps

Hvis der skal gå 14 dage fra ægløsning til testdag, burde jeg så ikke kunne teste i dag??

Anmeld

6. november 2011

Darling<3

babysteps skriver:

Hej piger,

Hejsa..

Hvis du nu går en måned tilbage - starte med den dag du fik din mens - tæl dagene til din næste mens begyndte - de tal kan du smide i en ælberegner og deraf få svaret på hvornår du har æl..

Når du har det tal, så tag en graviditets beregner og skriv din æl dato ind, fra hvor længe der er mellem æl og mens

Feks - Jeg har præcis 27 dage mellem mine menser - min æl ligger 16 dage før mens - det er ganske nemt at regne ud

Håber du står med en positiv test inden længe

Anmeld

6. november 2011

babysteps

Hvis jeg regner det ud sådan, så er jeg 3+4 eller 3+6 i dag. Burde jeg så ikke kunne teste positiv??

Anmeld

6. november 2011

JJH

ikke nødvendigvis. mange er længere henne inden de kan teste positiv. jeg selv var 4+2 da jeg testede positiv. så bare rolig. så længe mens ikk er kommet er der håb.

Anmeld

6. november 2011

babysteps

Håber på det bedste så :-)

Anmeld

6. november 2011

Gaia

Test når du er gået over tid evt. På dagen for mens.  

Anmeld

6. november 2011

babysteps

Skal have min mens enten i morgen eller onsdag, så er lidt i tvivl om hvornår det er bedst jeg tester. Så tror bare jeg tester de næste 3 dage. Tror bare ikke rigtig på det længere. For har hele tiden menstruationssmerter, og ingen ømme bryster, eller andre tegn, der kunne tyde på graviditet :,-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.